dc.contributor.author |
Корольова, Олена |
|
dc.date.accessioned |
2021-11-09T11:58:56Z |
|
dc.date.available |
2021-11-09T11:58:56Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/289 |
|
dc.description |
Широке впровадження в практику навчання мови різних технологій навчання (в нашому випадку інформаційних технологій) поряд з інтенсивними методами потребує більш чіткого розмежування понять «методи навчання» і «технології навчання», а також опису самих технологій.
Немає сумнівів, що найбільш перспективними на найближчі роки стануть технології навчання, що передбачають використання в навчальному процесі інформаційні технології та різні форми дистанційного навчання. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Слов’янськ : Вид-во Б. І. Маторіна |
en_US |
dc.subject |
Корольова |
en_US |
dc.subject |
МЕТОДИЧНІ ПРИНЦИПИ |
en_US |
dc.subject |
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ |
en_US |
dc.subject |
ІНТЕНСИФІКАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ |
en_US |
dc.title |
МЕТОДИЧНІ ПРИНЦИПИ ТА СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |