| dc.contributor.author | Корольова, Олена | |
| dc.date.accessioned | 2021-11-09T11:58:56Z | |
| dc.date.available | 2021-11-09T11:58:56Z | |
| dc.date.issued | 2017 | |
| dc.identifier.uri | http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/289 | |
| dc.description | Широке впровадження в практику навчання мови різних технологій навчання (в нашому випадку інформаційних технологій) поряд з інтенсивними методами потребує більш чіткого розмежування понять «методи навчання» і «технології навчання», а також опису самих технологій. Немає сумнівів, що найбільш перспективними на найближчі роки стануть технології навчання, що передбачають використання в навчальному процесі інформаційні технології та різні форми дистанційного навчання. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.publisher | Слов’янськ : Вид-во Б. І. Маторіна | en_US |
| dc.subject | Корольова | en_US |
| dc.subject | МЕТОДИЧНІ ПРИНЦИПИ | en_US |
| dc.subject | СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ | en_US |
| dc.subject | ІНТЕНСИФІКАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ | en_US |
| dc.title | МЕТОДИЧНІ ПРИНЦИПИ ТА СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ | en_US |
| dc.type | Article | en_US |