Abstract:
У бакалаврській роботі розглядається проблема суспільства споживання
у творчості сучасних французьких письменників М. Уельбека та
Ф. Бегбедера.
Дослідження складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку
використаних джерел, який налічує 44 позиції. Перший розділ присвячено
визначенню поняття «суспільство споживання» та проблемі критики
споживацької культури у світовій літературі. У другій главі розглядається
своєрідність критики суспільства споживання у романі М. Уельбека
«Елементарні частки»; акцентовані особливості образної системи роману.
Третій розділ зосереджений на аналізі роману Ф. Бегбедера «99 франків»,
виявлена сатира на рекламу, яка створює умови розвитку споживацької
культури та її шкідливий вплив на звичайних споживачів. У висновках
підводяться підсумки дослідження.