dc.description.abstract |
Запровадження дистанційної форми освіти у 2020 р. зумовлене поширенням пандемії COVID-19 і необхідністю дотримання всіх карантинних заходів задля збереження здоров’я та життя всіх учасників освітнього процесу. Саме це довело необхідність залучити всіх учасників освітнього процесу до використання новітніх інтерактивних платформ і підвищити мотиваційний фактор в отриманні нових знань здобувачами
вищої освіти.
Мета статті – проаналізувати проблему здоров’язбереження здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання.У роботі визначено, що метою здоров’язбереження є розумне ставлення до свого здоров’я, фізичної та психічної культури, загартовування організму, організація праці й
відпочинку, недопущення шкідливих звичок.
Дистанційна форма навчання – форма організації освітнього процесу в закладах освіти, яка забезпечує реалізацію дистанційного навчання та передбачає можливість отримання випускниками документів державного зразка про відповідний освітній або освітньо-кваліфікаційний рівень.
Завданнями сучасної професійної освіти є реструктуризація дозвілля з використанням здоров’язбережувальних технологій в освітньому процесі закладів вищої освіти. Визначено, що педагогічна скерованість спрямована на запровадження
методів і методик здоров’язбереження, здоров’язбережувальних технологій у процесі формування здоров’язбережувальної
компетентності, прищеплення навичок здорового способу життя. В умовах дис танційного навчання для ефективної
здоров’язбережувальної діяльності розглянуто такі технології: здоров’язбережувальні; здоров’яформувальні; оздоровчі; рекреаційні оздоровчі; навчання здоров’я; виховання культури здоров’я.
Дистанційне навчання в умовах пандемії спрямоване не тільки на отримання знань, умінь і навичок, а й на збереження здоров’я всіх учасників освітнього процесу. У статті доведено необхідність залучення здобувачів вищої
освіти й викладачів до використання новітніх інтерактивних платформ і підвищення мотиваційного фактора в отриманні нових знань.
The introduction of distance education in 2020, due to the spread of the COVID-19 pandemic
and the need to comply with all quarantine measures to preserve the health and lives of all par ticipants in the educational process. This proved the need to involve all participants in the educational process in the use of the latest interactive platforms and increase the motivating factor in the acquisition of new knowledge by higher education students.
The purpose of the article is to analyze the problem of health care for graduates in distance learning.The article states that the purpose of health is a reasonable attitude to their health, physical and mental culture, hardening of the body, organization of work and rest, prevention of bad habits.
Distance learning – a form of organization of the educational process in educational institutions,
which ensures the implementation of distance learning and provides the opportunity for graduates to obtain state-standard documents on the
appropriate educational or educational level. The tasks of modern vocational education are
the restructuring of leisure with the use of health technologies in the educational process of higher
education institutions. It is determined that the pedagogical direction is aimed at the introduction of methods and techniques of health care,
health-preserving technologies in the process of forming health-preserving competence, inculcation of healthy lifestyle skills. In the conditions of
distance learning for effective health-preserving activity the following technologies are considered: health-preserving; health-forming; health;
recreational wellness; health education; health education.
Distance learning in a pandemic is aimed not only at gaining knowledge, skills and abilities, but also at maintaining the health of all participants in the educational process. The article proves the need to involve higher education seekers and teachers in the use of the latest interactive
platforms and increase the motivational factor in acquiring new knowledge |
en_US |