DSpace Repository

ПОРУШЕННЯ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК НАСЛІДОК ТРУДНОЩІВ СПІЛКУВАННЯ В СІМ’Ї

Show simple item record

dc.contributor.author Коваленко, Анастасія Сергївна
dc.date.accessioned 2023-08-28T08:23:00Z
dc.date.available 2023-08-28T08:23:00Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/501
dc.description.abstract Метою даного дослідження є вивчення впливу типів сімейного виховання на соціальну адаптацію молодших школярів Бахмутської загальноосвітньої школи №4. Об'єкт дослідження: соціальна адаптація дітей молодшого шкільного віку. Предмет дослідження: психологічні чинники формування здатності молодших школярів до соціальної адаптації в умовах початкової школи. Гіпотеза дослідження: Існує зв'язок між типом сімейного виховання і соціалізацією молодших школярів. Різні типи сімей, виділені за структурними і соціальними ознаками, зумовлюють особливості виховання дітей; від ставлення до дитини батька і матері, від задоволення його психічних потреб багато в чому залежить процес соціалізації дитини. Завдання дослідження: 1. Провести аналіз наукової літератури з проблем соціалізації молодших школярів; 2. Вивчити типи сімейного виховання в сім'ях; 3. Дослідити рівні соціалізації молодших школярів; 4. Встановити зв'язок між типом сімейного виховання і соціалізацією молодших школярів; Методики дослідження. Для вивчення конкретної проблеми були використані наступні методики дослідження: 1. методика А.Я. Варги - В.В. Столина, призначена для вивчення типів сімейного виховання; 2. методика «Малюнок сім'ї» для визначення внутрішньосімейних стосунків; 3. методика «Карта спостережень» Д. Стотта для вивчення соціалізації дітей; 4. модифікація соціометричної методики Я.Л. Коломинского «Вибір в дії» для оцінки міжособистісних відносин молодших школярів; Практична значимість. Результати, отримані в ході дослідження, можуть бути використані в центрах психологічного консультування батьків і дітей, так як вказують напрямок, по якому може йти корекція дитячо-батьківських відносин. Отримані дані будуть корисниими в роботі практичних психологів, які працюють в загальноосвітніх школах, інтернатах, а також можуть служити основою для розробки програм підвищення освітнього рівня і психологічної компетентності батьків в питаннях виховання дітей. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Бахмут, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ en_US
dc.subject психологічний зміст феномена соціалізації en_US
dc.subject процес соціалізації en_US
dc.subject ососбливості соціалізації en_US
dc.subject залежність соціалізації від типів сімейного виховання en_US
dc.subject поняття сімейного виховання en_US
dc.subject емпіричні дослідження en_US
dc.title ПОРУШЕННЯ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК НАСЛІДОК ТРУДНОЩІВ СПІЛКУВАННЯ В СІМ’Ї en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account