dc.contributor.author |
Коваленко, Анастасія Сергївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-08-28T08:23:00Z |
|
dc.date.available |
2023-08-28T08:23:00Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/501 |
|
dc.description.abstract |
Метою даного дослідження є вивчення впливу типів сімейного виховання на соціальну адаптацію молодших школярів Бахмутської загальноосвітньої школи №4.
Об'єкт дослідження: соціальна адаптація дітей молодшого шкільного віку.
Предмет дослідження: психологічні чинники формування здатності молодших школярів до соціальної адаптації в умовах початкової школи.
Гіпотеза дослідження:
Існує зв'язок між типом сімейного виховання і соціалізацією молодших школярів. Різні типи сімей, виділені за структурними і соціальними ознаками, зумовлюють особливості виховання дітей; від ставлення до дитини батька і матері, від задоволення його психічних потреб багато в чому залежить процес соціалізації дитини.
Завдання дослідження:
1. Провести аналіз наукової літератури з проблем соціалізації молодших школярів;
2. Вивчити типи сімейного виховання в сім'ях;
3. Дослідити рівні соціалізації молодших школярів;
4. Встановити зв'язок між типом сімейного виховання і соціалізацією молодших школярів;
Методики дослідження. Для вивчення конкретної проблеми були використані наступні методики дослідження:
1. методика А.Я. Варги - В.В. Столина, призначена для вивчення типів сімейного виховання;
2. методика «Малюнок сім'ї» для визначення внутрішньосімейних стосунків;
3. методика «Карта спостережень» Д. Стотта для вивчення соціалізації дітей;
4. модифікація соціометричної методики Я.Л. Коломинского «Вибір в дії» для оцінки міжособистісних відносин молодших школярів;
Практична значимість. Результати, отримані в ході дослідження, можуть бути використані в центрах психологічного консультування батьків і дітей, так як вказують напрямок, по якому може йти корекція дитячо-батьківських відносин.
Отримані дані будуть корисниими в роботі практичних психологів, які працюють в загальноосвітніх школах, інтернатах, а також можуть служити основою для розробки програм підвищення освітнього рівня і психологічної компетентності батьків в питаннях виховання дітей. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Бахмут, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ |
en_US |
dc.subject |
психологічний зміст феномена соціалізації |
en_US |
dc.subject |
процес соціалізації |
en_US |
dc.subject |
ососбливості соціалізації |
en_US |
dc.subject |
залежність соціалізації від типів сімейного виховання |
en_US |
dc.subject |
поняття сімейного виховання |
en_US |
dc.subject |
емпіричні дослідження |
en_US |
dc.title |
ПОРУШЕННЯ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК НАСЛІДОК ТРУДНОЩІВ СПІЛКУВАННЯ В СІМ’Ї |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |