| dc.contributor.author | Коваленко, Анастасія Сергївна | |
| dc.date.accessioned | 2023-08-28T08:23:00Z | |
| dc.date.available | 2023-08-28T08:23:00Z | |
| dc.date.issued | 2021 | |
| dc.identifier.uri | http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/501 | |
| dc.description.abstract | Метою даного дослідження є вивчення впливу типів сімейного виховання на соціальну адаптацію молодших школярів Бахмутської загальноосвітньої школи №4. Об'єкт дослідження: соціальна адаптація дітей молодшого шкільного віку. Предмет дослідження: психологічні чинники формування здатності молодших школярів до соціальної адаптації в умовах початкової школи. Гіпотеза дослідження: Існує зв'язок між типом сімейного виховання і соціалізацією молодших школярів. Різні типи сімей, виділені за структурними і соціальними ознаками, зумовлюють особливості виховання дітей; від ставлення до дитини батька і матері, від задоволення його психічних потреб багато в чому залежить процес соціалізації дитини. Завдання дослідження: 1. Провести аналіз наукової літератури з проблем соціалізації молодших школярів; 2. Вивчити типи сімейного виховання в сім'ях; 3. Дослідити рівні соціалізації молодших школярів; 4. Встановити зв'язок між типом сімейного виховання і соціалізацією молодших школярів; Методики дослідження. Для вивчення конкретної проблеми були використані наступні методики дослідження: 1. методика А.Я. Варги - В.В. Столина, призначена для вивчення типів сімейного виховання; 2. методика «Малюнок сім'ї» для визначення внутрішньосімейних стосунків; 3. методика «Карта спостережень» Д. Стотта для вивчення соціалізації дітей; 4. модифікація соціометричної методики Я.Л. Коломинского «Вибір в дії» для оцінки міжособистісних відносин молодших школярів; Практична значимість. Результати, отримані в ході дослідження, можуть бути використані в центрах психологічного консультування батьків і дітей, так як вказують напрямок, по якому може йти корекція дитячо-батьківських відносин. Отримані дані будуть корисниими в роботі практичних психологів, які працюють в загальноосвітніх школах, інтернатах, а також можуть служити основою для розробки програм підвищення освітнього рівня і психологічної компетентності батьків в питаннях виховання дітей. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.publisher | Бахмут, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ | en_US |
| dc.subject | психологічний зміст феномена соціалізації | en_US |
| dc.subject | процес соціалізації | en_US |
| dc.subject | ососбливості соціалізації | en_US |
| dc.subject | залежність соціалізації від типів сімейного виховання | en_US |
| dc.subject | поняття сімейного виховання | en_US |
| dc.subject | емпіричні дослідження | en_US |
| dc.title | ПОРУШЕННЯ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК НАСЛІДОК ТРУДНОЩІВ СПІЛКУВАННЯ В СІМ’Ї | en_US |
| dc.type | Other | en_US |