dc.description.abstract |
У роботі представлено аналіз психологічного впливу тривожності на навчальну
успішність школярів підліткового віку.
У першому розділі подано теоретичне дослідження поняття «тривожність», розкрито
сутність його існування у психологічному вимірі, проаналізовано дослідження
видатних науковців у галузі психології тривожності. У другому розділі викладені
результати емпіричних досліджень молодших підлітків за методиками: Кондаша
«Тривожність» та Філліпса “Шкільна тривожність”. У третьому розділі викладені
результати емпіричних досліджень старших підлітків за методиками: «Тривожність»
Тейлора та «Мотивація до успіху» Елерса. Доведено вплив тривожності на навчальну
успішність школярів. Сформована думка про те, що тривожність є невід’ємною
частиною людської психіки, яка необхідно вміти контролювати. За результатами
дослідницької роботи зроблені висновки та рекомендації для класних керівників,
вчителів-предметників, батьків, шкільного психолога, соціального педагога |
en_US |