dc.contributor.author | Матяш, Катерина Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2023-09-12T10:14:32Z | |
dc.date.available | 2023-09-12T10:14:32Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/514 | |
dc.description.abstract | Магістерська робота присвячена дослідженню формування самооцінки у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Для успішного досягнення поставленої мети в теоретичному розділі розглянуто літературу щодо психологічних термінів даної теми, а саме: описано наукові підходи до тлумачення поняття «самооцінка»; розглянуто психолого-педагогічні терміни в системі педагогічної термінології; поняття «Я-концепції» та «Я-образ». В практичному розділі проведено дослідження самооцінки дітей дошкільного та молодшого шкільного ВІК)' шляхом діагностичних методик. За результатами аналізу проведеної діагностичної роботи діти обох категорій (дошкільники та молодші школярі) були розподілені згідно відсоткового співвідношення. Після зроблених висновків були дані рекомендації педагогам для для формування та розвитку самооцінки дітей. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ | en_US |
dc.subject | самооцінка | en_US |
dc.subject | психологія | en_US |
dc.subject | педагог | en_US |
dc.title | Розвиток самооцінки дітей у дошкільному та молодшому віці | en_US |