| dc.contributor.author | Третяченко, Тетяна Володимирівна | |
| dc.date.accessioned | 2023-09-12T10:37:54Z | |
| dc.date.available | 2023-09-12T10:37:54Z | |
| dc.date.issued | 2022 | |
| dc.identifier.uri | http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/516 | |
| dc.description.abstract | Дослідження магістерської роботи присвячено визначенню психологічним особливостям креативності у молодшому підлітковому віці. В першому розділі розглянуто теоретико-методологічна основа дослідження психологічних особливостей креативності у молодшому підлітковому віці. Другий розділ має опис використаних методик в ході емпіричного дослідження, отримані результати за проведеними методиками та корекційно-розвивальні заняття згідно отриманих даних. В ході роботи були зроблені наступні висновки; розглянуто різні підходи до визначення поняття креативності, її структури; виділено основні загальні показники критеріїв креативності; встановлено вплив низки зовнішніх та внутрішніх чинників на розвиток креативності; досліджено за допомогою системи емпіричних методів особливості розвитку та взаємозв'язку креативних форм мислення в підлітковому віці. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.publisher | Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ | en_US |
| dc.subject | психологічні особливості | en_US |
| dc.subject | молодший підлітковий вік | en_US |
| dc.subject | емпіричне дослідження | en_US |
| dc.subject | корекційно-розвивальні заняття | en_US |
| dc.title | Психологічні особливості креативності у молодшому підлітковому віці | en_US |