dc.contributor.author |
Третяченко, Тетяна Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-12T10:37:54Z |
|
dc.date.available |
2023-09-12T10:37:54Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/516 |
|
dc.description.abstract |
Дослідження магістерської роботи присвячено визначенню психологічним особливостям креативності у молодшому підлітковому віці.
В першому розділі розглянуто теоретико-методологічна основа дослідження психологічних особливостей креативності у молодшому підлітковому віці.
Другий розділ має опис використаних методик в ході емпіричного дослідження, отримані результати за проведеними методиками та корекційно-розвивальні заняття згідно отриманих даних.
В ході роботи були зроблені наступні висновки; розглянуто різні підходи до визначення поняття креативності, її структури; виділено основні загальні показники критеріїв креативності; встановлено вплив низки зовнішніх та внутрішніх чинників на розвиток креативності; досліджено за допомогою системи емпіричних методів особливості розвитку та взаємозв'язку креативних форм мислення в підлітковому віці. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ |
en_US |
dc.subject |
психологічні особливості |
en_US |
dc.subject |
молодший підлітковий вік |
en_US |
dc.subject |
емпіричне дослідження |
en_US |
dc.subject |
корекційно-розвивальні заняття |
en_US |
dc.title |
Психологічні особливості креативності у молодшому підлітковому віці |
en_US |