dc.description.abstract |
У роботі представлено аналіз проблеми розвитку' творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку (на прикладі закладу дошкільної освіти). З погляду сучасної концепції дошкільної освіти, з погляду психологів та батьків, у дітей слід розвивати не лише пізнавальні інтереси, а й творчі здібності. Творчість, креативність - це ті компетенції, які будуть необхідні дітям у дорослому житті. Визначено ключові характеристики творчо спрямованої особистості дитини у дошкільному віці, з’ясовано, що структуру творчо спрямованої особистості становлять: система стійких мотивів до творчої діяльності (власне творча спрямованість), творчий досвід та відповідні індивідуально-типологічні особливості: характер, темперамент, здібності. Показано обумовленість проявів творчих здібностей старших дошкільників характеристиками їх емоційної сфери. Запропоновано програму розвитку' творчих здібностей з урахуванням провідних тенденцій емоційної сфери старшого дошкільника. |
en_US |