DSpace Repository

Аналіз організаційно‐методичних особливостей професійної підготовки педагогічних працівників ЗВО

Show simple item record

dc.contributor.author Назарчук, О. М.
dc.contributor.author Салига, Н. М.
dc.contributor.author Височан, Л. М.
dc.contributor.author Єфімов, Д. В.
dc.date.accessioned 2023-12-07T10:54:36Z
dc.date.available 2023-12-07T10:54:36Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/552
dc.description.abstract Через пандемію COVID-19 та повномасштабну війну заклади вищої освіти перейшли на дистанційний формат навчання з метою забезпечення безперервності освіти, створення безпечного та комфортного навчального середовища. Впровадження дистанційного навчання в професійну діяльність викладачів спричинило низку проблем, що пов'язані з неготовністю використовувати нові цифрові методи викладання. Проаналізовано організаційно-методичні особливості професійної підготовки педагогічних працівників з метою покращення навчально-виховного процесу в умовах дистанційної освіти. Розглянуто формат дистанційного навчання як різновид здобуття сучасної освіти. Визначено методи та способи, що сприяють активізації навчального процесу. Досліджено європейські підходи до організації навчально-виховного процесу педагогічними працівниками під час дистанційного навчання. Доведено ефективність побудови індивідуального стилю педагогічної діяльності викладачів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject навчально‐виховний процес en_US
dc.subject викладач en_US
dc.subject дистанційне навчання en_US
dc.subject професійні компетентності en_US
dc.title Аналіз організаційно‐методичних особливостей професійної підготовки педагогічних працівників ЗВО en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account