dc.contributor.author |
Назарчук, О. М. |
|
dc.contributor.author |
Салига, Н. М. |
|
dc.contributor.author |
Височан, Л. М. |
|
dc.contributor.author |
Єфімов, Д. В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-07T10:54:36Z |
|
dc.date.available |
2023-12-07T10:54:36Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/552 |
|
dc.description.abstract |
Через пандемію COVID-19 та повномасштабну війну заклади вищої освіти перейшли на дистанційний формат навчання з метою забезпечення безперервності освіти, створення безпечного та комфортного навчального середовища. Впровадження дистанційного навчання в професійну діяльність викладачів спричинило низку проблем, що пов'язані з неготовністю використовувати нові цифрові методи викладання. Проаналізовано організаційно-методичні особливості професійної підготовки педагогічних працівників з метою покращення навчально-виховного процесу в умовах дистанційної освіти. Розглянуто формат дистанційного навчання як різновид здобуття сучасної освіти. Визначено методи та способи, що сприяють активізації навчального процесу. Досліджено європейські підходи до організації навчально-виховного процесу педагогічними працівниками під час дистанційного навчання. Доведено ефективність побудови індивідуального стилю педагогічної діяльності викладачів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
навчально‐виховний процес |
en_US |
dc.subject |
викладач |
en_US |
dc.subject |
дистанційне навчання |
en_US |
dc.subject |
професійні компетентності |
en_US |
dc.title |
Аналіз організаційно‐методичних особливостей професійної підготовки педагогічних працівників ЗВО |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |