| dc.contributor.author | Назарчук, О. М. | |
| dc.contributor.author | Салига, Н. М. | |
| dc.contributor.author | Височан, Л. М. | |
| dc.contributor.author | Єфімов, Д. В. | |
| dc.date.accessioned | 2023-12-07T10:54:36Z | |
| dc.date.available | 2023-12-07T10:54:36Z | |
| dc.date.issued | 2023 | |
| dc.identifier.uri | http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/552 | |
| dc.description.abstract | Через пандемію COVID-19 та повномасштабну війну заклади вищої освіти перейшли на дистанційний формат навчання з метою забезпечення безперервності освіти, створення безпечного та комфортного навчального середовища. Впровадження дистанційного навчання в професійну діяльність викладачів спричинило низку проблем, що пов'язані з неготовністю використовувати нові цифрові методи викладання. Проаналізовано організаційно-методичні особливості професійної підготовки педагогічних працівників з метою покращення навчально-виховного процесу в умовах дистанційної освіти. Розглянуто формат дистанційного навчання як різновид здобуття сучасної освіти. Визначено методи та способи, що сприяють активізації навчального процесу. Досліджено європейські підходи до організації навчально-виховного процесу педагогічними працівниками під час дистанційного навчання. Доведено ефективність побудови індивідуального стилю педагогічної діяльності викладачів. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.subject | навчально‐виховний процес | en_US |
| dc.subject | викладач | en_US |
| dc.subject | дистанційне навчання | en_US |
| dc.subject | професійні компетентності | en_US |
| dc.title | Аналіз організаційно‐методичних особливостей професійної підготовки педагогічних працівників ЗВО | en_US |
| dc.type | Article | en_US |