DSpace Repository

Організація освітнього процесу для здобувачів освіти з непідконтрольних територій Донбасу засобами дистанційного навчання

Show simple item record

dc.contributor.author Єфімов, Дмитро
dc.date.accessioned 2023-12-07T11:02:06Z
dc.date.available 2023-12-07T11:02:06Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.issn 2956-2856
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/553
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі організації освітнього процесу для здобувачів освіти з непідконтрольних територій Донбасу з метою сприяння процесу підвищення якості результатів їх робіт, створенню та використанню відкритих електронних систем для підтримки наукової і освітньої теоретико-методологічної та практичної баз. Окреслено, що дистанційні технології сьогодні є ефективною системою підготовки і онлайн підтримки, задля досягнення найбільш високих оцінок рівня фахівців освітніх сфер та галузей. Висвітлено вітчизняний досвід щодо впровадження навчальних програм у дистанційну систему Moodle для розвитку інформаційно-дослідницької компетентності педагогічних працівників. Переважна кількість вчених та педагогів говорять про переваги дистанційного навчання, яке потребує значно менше часу та енергії для засвоєння знань, умінь та навичок, також є значно мобільнішим та комфортнішим ніж інші існуючі форми навчання та виховання. Використання дистанційної освіти в Україні дає змогу сьогодні навчати не відриваючись від основного виду діяльності, навчати осіб із особливими освітніми потребами, мати доступ до сучасних освітніх ресурсів світу через використання мобільних засобів електронних комунікацій, надавати освітні послуги у віддалених куточках нашої країни. Окреслена робота освітнього центру «Донбас-Україна» на території Донеччини, де в закладах вищої освіти використовується декілька ефективних методів реалізації навчання з використанням комп’ютерних і телекомунікаційних технологій. Показаний механізм удосконалення проблем дистанційної школи з метою надання можливості здобувачам освіти з непідконтрольних окупованих територій отримувати якісні знання відповідно до українських чинних загальнодержавних навчальних програм. При розробці моделі самоосвітньої діяльності в процесі дистанційного навчання визначені принципи, які в освітньому процесі відображають основні моменти об’єктивних закономірностей, в яких виражені потреби їх функціонування. Виявлено етапи самоосвітньої діяльності, пов’язані з засвоєнням навчальної інформації в умовах дистанційного навчання. Відомо, що самоосвітня діяльність здобувачів освіти включає технологічний і особистісний компоненти, які обумовлені дидактичними і психологічними аспектами цієї діяльності. Освітлено розвиток і поширення напрацьованого позитивного досвіду дистанційного навчання учнів з тимчасово окупованих районів та система вступу у заклади вищої освіти. Розкриті основні функції та об’єкти дистанційної системи Moodle, які можуть бути використані педагогічними працівниками опорних шкіл. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Viae Educationis: Studies of Education and Didactics, Vol. 1, No. 1 en_US
dc.subject дистанційна освіта en_US
dc.subject здобувачі освіти en_US
dc.subject навчання en_US
dc.subject Донбас en_US
dc.subject Moodle en_US
dc.title Організація освітнього процесу для здобувачів освіти з непідконтрольних територій Донбасу засобами дистанційного навчання en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account