Abstract:
У даній роботі висвітлено проблему формування готовності студентів до майбутньої професійної діяльності, яка є однією із важливих у сучасному суспільстві. Проаналізовано наукові праці вітчизняних та зарубіжних психологів з даної тематики, виявлено фактори, що впливають на формування психологічної готовності, наведено особливості специфіки професійної мотивації та її вплив на професійну діяльність.
В рамках написання роботи було проведено емпіричне дослідження психологічної готовності до професійної діяльності випускників професійних коледжів, за результатами якого було підтверджено висунуту гіпотезу, яка полягала в тому, що у випускників з різною спрямованістю (спрямованість на справу, на себе, на спілкування) існують відмінності за рівнем та змістовними компонентами психологічної готовності.
На основі отриманих результатів емпіричного дослідження було створено
програму розвитку якісних смислових детермінант готовності до професійної діяльності з опорою на особистісний потенціал як універсальний механізм доцільної корекції активності.
This work highlights the problem of forming students' readiness for future professional activity, which is one of the most important in modern society. The scientific works of domestic and foreign psychologists on this subject were analyzed, the factors affecting the formation of psychological readiness were identified, the specific features of professional motivation and its influence on professional activity were given.
As part of writing the work, an empirical study of the psychological readiness for professional activity of graduates of vocational colleges was conducted, the results of which confirmed the proposed hypothesis, which was that graduates with different orientations (orientation to the business, to themselves, to communication) have differences in level and meaningful components of psychological readiness.