dc.description.abstract |
У роботі представлено проблему подолання підліткової тривожності за допомогою метода казкотерапіі.
Автором розглянуто види тривожості, особливості прояву тривожності у дітей підліткового віку, проаналізовано ефективність використання казкотерапії, спрямованої на корекцію тривожності підлітків.
В рамках роботи було проведено емпіричне дослідження тривожності підлітків. У результаті дослідження за допомогою психодіагностичного інструментарію було виявлено групу дітей із підвищеним та високим рівнем тривожності.
За результатами діагностики розроблено корекційно-розвивальну програму, відповідно до проблем групи підлітків підібрано відповідні казки, спрямовані на зниження рівня тривожності для групи випробовуваних. Корекційно-розвивальну програму розроблено виходячи з вікових особливостей дітей та виявленої проблематики.
The work has been examined types of anxiety, manifestation features of adolescent children anxiety and has been analyzed the effectiveness of using fairy tale therapy aimed at correcting adolescent anxiety.
As part of the work, an empirical study of adolescent anxiety was conducted. As a result of the study with the help of psychodiagnostic tools a group of children with increased and high level of anxiety was identified.
Taking into account the results of diagnostics a corrective-developmental program was developed, in accordance with the problems of the group of adolescents were selected appropriate fairy tales aimed at reducing the level of anxiety for the group of subjects. The corrective-developmental program was created based on the children age characteristics and the identified problems. |
en_US |