DSpace Repository

ВПЛИВ ОСОБЛИВОСТЕЙ Я-КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДОГО ВІКУ НА САМОПРЕЗЕНТАЦІЮ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

Show simple item record

dc.contributor.author Чуприна, Валерія Дмитрівна
dc.date.accessioned 2024-03-20T11:30:54Z
dc.date.available 2024-03-20T11:30:54Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/593
dc.description.abstract У роботі представлено вплив особливостей Я-концепції особистості молодого віку на самопрезентацію у соціальних мережах. Розглянуто види самопрезентеції особистостей у соціальних мережах, поняття Я-концепції. Було проведено емпіричне дослідження, за допомого якого вдалося встановити взаємозв’язок Я-концепції та самопрезентації особистостей в Інтернеті. За результатами дослідження були виявлено групу з низьким рівнем самовідношення та проведено корекційну роботу даного фактору. The paper presents the influence of the peculiarities of the self-concept of a young person on self-presentation in social networks. The types of self-presentation of individuals in social networks and the concept of self-concept are considered. An empirical study was conducted to establish the relationship between self-concept and self-presentation of individuals on the Internet. According to the results of the study, a group with a low level of self-concept was identified and this factor was corrected. en_US
dc.publisher Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ en_US
dc.subject Я-концепція en_US
dc.subject самопрезентація en_US
dc.subject соціальні мережі en_US
dc.title ВПЛИВ ОСОБЛИВОСТЕЙ Я-КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДОГО ВІКУ НА САМОПРЕЗЕНТАЦІЮ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account