Abstract:
Дана магістерська робота присвячена дослідженню психічних станів студентської молоді в умовах психотравматичних воєнних подій. З урахуванням сучасного геополітичного контексту і зростаючого числа конфліктів у різних куточках світу, важливо розуміти вплив подібних ситуацій на психічне здоров'я студентів, які є активною та вразливою частиною суспільства.
У роботі проводиться комплексне дослідження психічних станів студентської молоді в контексті психотравматичних воєнних подій, зокрема звертаючи увагу на симптоми посттравматичного стресового розладу, депресію та загальний психоемоційний стан.
Результати дослідження показують, що студенти, які пережили психотравматичні воєнні події, частіше схильні до розвитку різних психічних проблем порівняно з іншими групами населення. Робота також розглядає фактори ризику та заходи, спрямовані на зменшення негативного впливу психотравматичних досвідів на психічне здоров'я студентів.
Висновки цієї магістерської роботи мають важливе значення для розробки програм та інтервенцій з психологічної підтримки студентів, які пережили воєнні конфлікти, та сприяють кращому розумінню важливості забезпечення психологічної підтримки та реабілітації учасників подібних страшних подій.
This master's thesis is devoted to the study of the mental states of students in the context of psychotraumatic military events. Given the current geopolitical context and the growing number of conflicts in different parts of the world, it is important to understand the impact of such situations on the mental health of students, who are an active and vulnerable part of society.
The paper conducts a comprehensive study of the mental states of students in the context of psychotraumatic military events, in particular, paying attention to the symptoms of post-traumatic stress disorder, depression, and general psycho-emotional state.
The results of the study show that students who have experienced psychotraumatic war events are more likely to develop various mental problems compared to other groups of the population. The paper also examines risk factors and measures aimed at reducing the negative impact of psychotraumatic experiences on students' mental health.
The conclusions of this master's thesis are important for the development of programs and interventions for psychological support for students who have survived military conflicts and contribute to a better understanding of the importance of providing psychological support and rehabilitation to participants in such terrible events.