Abstract:
Навчально-методичний посібник з дисципліни «Психологія інклюзивної освіти» спрямований на формування у студентів умінь здійснювати діагностику проблем розвитку дітей з особливими освітніми потребами (ООП);
організовувати та здійснювати реабілітаційну, корекційну, розвивальну та психотерапевтичну роботу з ними; консультувати педагогів з питань організації освітнього простору для навчання, виховання й розвитку дітей з ООП, реалізації принципу диференційованого підходу в навчанні, запровадження сучасних
педагогічних технологій для роботи з дітьми, які мають вади розвитку; надавати психологічну допомогу (індивідуальну та групову) усім учасникам інклюзивного освітнього середовища (дітям з ООП, батькам, педагогам, адміністрації освітніх закладів) та ін. компетенцій, необхідних для майбутньої роботи в інклюзивних закладах освіти. Посібник містить методичні матеріали для проведення семінарських та практичних занять, організації самостійної роботи, контролю і самоконтролю знань та вмінь. Призначений для самостійної та аудиторної роботи студентів під час вивчення програмного матеріалу дисципліни.
Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня денної та заочної форм навчання, викладачів, молодих науковців, усіх, хто цікавиться питаннями методики викладання психології