dc.contributor.author |
Несторук, Наталя Анатоліївна |
|
dc.contributor.author |
Верцанова, Наталія Євгенівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-04T10:44:00Z |
|
dc.date.available |
2024-12-04T10:44:00Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/622 |
|
dc.description.abstract |
В дослідженні розглядається підлітковий вік, як період
активного формування ідентичності та пошуку місця в соціальному оточенні.
Зосереджено увагу на психолого-педагогічних та емоційних аспектах цього
періоду, враховуючи вплив медіа та суспільства. Зазначено, що кризовий стан
підлітків може виникати через внутрішні конфлікти, соціальний тиск та
невизначеність у виборі майбутньої професії. Йдеться про комплексний підхід
для зменшення кризових ситуацій, враховуючи психологічні особливості та
сприятливі умови для розвитку підлітків. Авторами обґрунтовано, що саме
гарна співпраця між учасниками освітнього процесу, дружнє партнерство на
занятті та спільний процес вивчення чогось нового є великим успіхом в
навчально-виховному процесі закладу освіти |
en_US |
dc.publisher |
Global science: prospects and innovations. Proceedings of the 7th International scientific and practical conference. Cognum Publishing House. Liverpool, United Kingdom |
en_US |
dc.subject |
підлітковий вік |
en_US |
dc.subject |
ідентичність |
en_US |
dc.subject |
соціальний тиск |
en_US |
dc.subject |
емоційні переживання |
en_US |
dc.subject |
криза |
en_US |
dc.subject |
медіа та суспільство |
en_US |
dc.subject |
психолого-педагогічний підхід |
en_US |
dc.title |
ПІДЛІТКОВА КРИЗА ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ ЯВИЩЕ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |