DSpace Repository

СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ

Show simple item record

dc.contributor.author Тітова, О. Б.
dc.contributor.author Шевченко, Ю. В.
dc.contributor.author Радіонова, Т. М.
dc.contributor.author Муратова, О. В.
dc.date.accessioned 2024-12-11T08:50:40Z
dc.date.available 2024-12-11T08:50:40Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.issn 2663-6085
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/628
dc.description.abstract Статтю присвячено дослідженню нової освітньої парадигми – вихованню життєстійкої особистості. Підкреслено важливість розвитку резильєнтності для фор мування ключових компетентностей учнів, покращення їхніх навчальних досягнень та профілактики психічних розладів. Надано практичні поради щодо методів і прийомів підтримки ментального здоров’я школярів, створення сприятливої атмосфери спілкування, зокрема під час проведення уроків української мови і літератури. Сьогодні стійкість до стресу є запорукою успіху й швидкої адаптації до змін. Сучасний педагог має не тільки володіти інструмен тами імплементації психологічних прийомів подолання стресу в освітній процес, уміти адекватно оцінювати ситуацію, що скла лася на уроці, керувати своїми емоціями, але й навчити цьому здобувачів, виробити в них навички саморефлексії та рефлексії, мотивації себе, здобуття досвіду з влас них помилок, руху вперед після розчарувань і невдач. Психологічна підтримка, розвиток комуніка тивних здібностей, популяризація здорового способу життя та виховні заходи створю ють необхідні умови для формування упевнених й адаптивних особистостей, сприя ють їхнім навчальним успіхам, соціальному та моральному благополуччю, готовності до майбутніх викликів. Ефективними засобами вироблення навичок стресостійкості вважаємо творчі завдання, тести, ситуації успіху, рефлексивні практики, техніки релаксації, дихання, медита ції, візуалізації, використання різноманітних електронних освітніх ресурсів, інтерактивних вправ тощо. Отже, поняття резильєнтності є складним, інтегративним явищем, що передбачає створення комфортного підтримувального освітнього середовища та вимагає розробки психолого-педагогічних стратегій і тактик формування емоційно стійких, здатних до самоаналізу, критичного мислення, соціаль ної взаємодії особистостей. Завдання вчителя не лише організувати пізнавальну й творчу діяльність учнів, але й бути готовим до розв’язання питань становлення їхньої суб’єктності та прогнозування психологічної доцільності впровадження певних мето дів навчання й виховання en_US
dc.publisher Одеса: Видавничий дім «Гельветика», Наукове видання ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА Науковий журнал Випуск 73 en_US
dc.subject резильєнтність en_US
dc.subject психологічна стійкість en_US
dc.subject мотивація en_US
dc.subject стресостійкість en_US
dc.subject методи en_US
dc.subject прийоми en_US
dc.subject компетентності en_US
dc.subject освітній процес en_US
dc.title СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ en_US
dc.title.alternative MODERN TECHNOLOGIES FOR BUILDING STUDENT RESILIENCE IN UKRAINIAN LANGUAGE AND LITERATURE LESSONS en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account