dc.description.abstract |
Навчально-методичний посібник «Психолого-педагогічні засади
інклюзивної освіти» спрямований на формування знань шкільних педагогів та
психологів про проблеми розвитку дітей з особливими освітніми потребами
(ООП); вмінь здійснювати діагностичну, реабілітаційну, корекційну, розвивальну
та психотерапевтичну роботу з ними; організовувати освітній простір для
навчання, виховання й розвитку дітей з ООП, реалізовувати принцип
диференційованого підходу в навчанні, запроваджувати сучасні педагогічні
технології для роботи з дітьми, які мають вади розвитку; надавати психологічну
допомогу (індивідуальну та групову) усім учасникам інклюзивного освітнього
середовища (дітям з ООП, батькам, педагогам, адміністрації освітніх закладів) та
ін. компетенцій, необхідних для роботи в інклюзивних закладах освіти. Посібник
містить матеріали, які можуть бути використані для організації роботи з учнями з
ООП.
Для педагогів та психологів, що працюють в інклюзивних закладах освіти,
а також усіх, хто цікавиться питаннями інклюзії. |
en_US |