DSpace Repository

Психолого-педагогічні засади інклюзивної освіти: навч.-метод. посібник. Вид. 2-ге, перероб. і доп

Show simple item record

dc.contributor.author Кошелева, Н. Г.
dc.date.accessioned 2024-12-17T12:31:41Z
dc.date.available 2024-12-17T12:31:41Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.isbn 978-966-934-624-7
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/632
dc.description.abstract Навчально-методичний посібник «Психолого-педагогічні засади інклюзивної освіти» спрямований на формування знань шкільних педагогів та психологів про проблеми розвитку дітей з особливими освітніми потребами (ООП); вмінь здійснювати діагностичну, реабілітаційну, корекційну, розвивальну та психотерапевтичну роботу з ними; організовувати освітній простір для навчання, виховання й розвитку дітей з ООП, реалізовувати принцип диференційованого підходу в навчанні, запроваджувати сучасні педагогічні технології для роботи з дітьми, які мають вади розвитку; надавати психологічну допомогу (індивідуальну та групову) усім учасникам інклюзивного освітнього середовища (дітям з ООП, батькам, педагогам, адміністрації освітніх закладів) та ін. компетенцій, необхідних для роботи в інклюзивних закладах освіти. Посібник містить матеріали, які можуть бути використані для організації роботи з учнями з ООП. Для педагогів та психологів, що працюють в інклюзивних закладах освіти, а також усіх, хто цікавиться питаннями інклюзії. en_US
dc.publisher Дніпро: Журфонд en_US
dc.subject навчально-методичний посібник en_US
dc.subject психолого-педагогічні засади інклюзивної освіти en_US
dc.subject формування знань шкільних педагогів en_US
dc.title Психолого-педагогічні засади інклюзивної освіти: навч.-метод. посібник. Вид. 2-ге, перероб. і доп en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account