dc.contributor.author | Грицук, Юрій Валерійович | |
dc.date.accessioned | 2025-01-13T08:38:02Z | |
dc.date.available | 2025-01-13T08:38:02Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/647 | |
dc.description.abstract | Магістерську роботу присвячено дослідженню психологічних особливостей саморегуляції студентів та викладачів закладів вищої освіти. Теоретично проаналізовано та систематизовано знання про сучасні дослідження проблеми саморегуляції особистості в контексті освітнього процесу. Розроблено діагностичну батарею методів та методик, що характеризують психологічні особливості саморегуляції студентів і викладачів. Емпірично досліджено особливості саморегуляції у студентів та викладачів і їхні відмінності. Розроблено психологічну програму розвитку саморегуляції для покращення емоційної стійкості та поведінкової регуляції у представників обох груп. Констатовано, що сформовані навички саморегуляції є важливими для досягнення академічних і професійних цілей та сприяють зниженню рівня стресу в навчальній і професійній діяльності. | en_US |
dc.publisher | Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ | en_US |
dc.subject | саморегуляція студентів | en_US |
dc.subject | саморегуляція викладачів ВНЗ | en_US |
dc.subject | навички саморегуляції | en_US |
dc.title | ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМОРЕГУЛЯЦІЇ СТУДЕНТІВ ТА ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ | en_US |