dc.description.abstract |
Магістерську роботу присвячено дослідженню проблеми нервово-психічних
станів як індикаторів психічної дезадаптації студентів. Теоретично проаналізовано
та систематизовано знання про сучасні психологічні дослідження проблеми
виникнення нервово-психічних станів та психічної дезадаптації студентів.
Емпірично досліджено особливості зв’язку негативних психічних станів студентів
із показниками ризику виникнення психічної дезадаптації. Констатовано, що в
стані психічної дезадаптації у студентів мають прояви такі негативні психічні
стани, як тривога, фрустрація, агресія, ригідність, нервово-психічне напруження та
депресивна симптоматика. Доведено, що нервово-психічні стани можуть слугувати
індикаторами психічної дезадаптації студентів. Розроблено програму корекції
дезадаптивних станів студентів засобами арт-терапії у формі онлайн тренінгу. |
en_US |