dc.contributor.author |
Романенко, Олег Володимирович |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-16T09:22:12Z |
|
dc.date.available |
2025-01-16T09:22:12Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/652 |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглянуто поняття, особливості та фактори емоційного вигорання
педагогів, а також індивідуальні стилі діяльності викладачів.
У рамках роботи було експериментально визначено, що існує взаємозв'язок
між емоційно-імпровізаційним, міркувально-методичним стилями педагогічної
діяльності та фазами емоційного вигорання. Міркувально-методичний і емоційно-імпровізаційний стилі мають взаємозв'язок з показниками емоційного вигорання.
Виходячи з цього, було розроблено рекомендації з профілактики
профессійного вигорання та 3 семінари для профілактики емоційного вигорання. |
en_US |
dc.publisher |
Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ |
en_US |
dc.subject |
емоційне вигорання |
en_US |
dc.subject |
міркувально-методичний стиль |
en_US |
dc.subject |
емоційно-імпровізаційний стиль |
en_US |
dc.subject |
педагогічна діяльність |
en_US |
dc.title |
ЕМОЦІЙНЕ ВИГОРАННЯ ТА ІНДИВІДУАЛЬНИЙ СТИЛЬ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА |
en_US |