DSpace Repository

ЕМОЦІЙНЕ ВИГОРАННЯ ТА ІНДИВІДУАЛЬНИЙ СТИЛЬ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА

Show simple item record

dc.contributor.author Романенко, Олег Володимирович
dc.date.accessioned 2025-01-16T09:22:12Z
dc.date.available 2025-01-16T09:22:12Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/652
dc.description.abstract У роботі розглянуто поняття, особливості та фактори емоційного вигорання педагогів, а також індивідуальні стилі діяльності викладачів. У рамках роботи було експериментально визначено, що існує взаємозв'язок між емоційно-імпровізаційним, міркувально-методичним стилями педагогічної діяльності та фазами емоційного вигорання. Міркувально-методичний і емоційно-імпровізаційний стилі мають взаємозв'язок з показниками емоційного вигорання. Виходячи з цього, було розроблено рекомендації з профілактики профессійного вигорання та 3 семінари для профілактики емоційного вигорання. en_US
dc.publisher Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ en_US
dc.subject емоційне вигорання en_US
dc.subject міркувально-методичний стиль en_US
dc.subject емоційно-імпровізаційний стиль en_US
dc.subject педагогічна діяльність en_US
dc.title ЕМОЦІЙНЕ ВИГОРАННЯ ТА ІНДИВІДУАЛЬНИЙ СТИЛЬ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account