dc.contributor.author |
Бочарнікова, Марія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-16T09:26:51Z |
|
dc.date.available |
2025-01-16T09:26:51Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/653 |
|
dc.description.abstract |
У магістерській роботі досліджується проблема формування цифрових
компетентностей на уроках української літератури як чинника образного
мислення школярів. Аналізується специфіка цифрової трансформації освіти в
умовах НУШ, особливості використання цифрових технологій та інструментів
в освітньому середовищі. На основі теоретичного аналізу та практичного
досвіду розроблено практичні інтерактивні завдання з української літератури,
спрямовані на розвиток образного мислення учнів.
Також у роботі представлено теоретичне та емпіричне дослідження
особливостей розвитку образного мислення учнів середньої школи.
Проаналізовано сутність, механізми та різновиди процесу мислення, детально
досліджено специфіку і функції образного мислення, його зв'язок з уявою та
творчими здібностями. Зʼясовано особливості розвитку образного мислення
школярів різного віку та психолого-педагогічні чинники, що впливають на
підвищення його рівня в учнів. Визначено, що розвиток образного мислення,
уяви та творчих здібностей школярів сприятиме формуванню в них навичок
вирішення нестандартних завдань у навчанні та житті. Розроблено
психокорекційну програму розвитку образного мислення в учнів середньої
школи та запропоновано для використання шкільними психологами. |
en_US |
dc.publisher |
Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ |
en_US |
dc.subject |
формування цифрових компетентностей |
en_US |
dc.subject |
урок української літератури |
en_US |
dc.subject |
розвиток образного мислення школярів |
en_US |
dc.subject |
освітне середовище |
en_US |
dc.subject |
уява |
en_US |
dc.subject |
творчі здібності |
en_US |
dc.title |
ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ ШКОЛЯРІВ |
en_US |