| dc.contributor.author | Бочарнікова, Марія Олександрівна | |
| dc.date.accessioned | 2025-01-16T09:26:51Z | |
| dc.date.available | 2025-01-16T09:26:51Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.uri | http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/653 | |
| dc.description.abstract | У магістерській роботі досліджується проблема формування цифрових компетентностей на уроках української літератури як чинника образного мислення школярів. Аналізується специфіка цифрової трансформації освіти в умовах НУШ, особливості використання цифрових технологій та інструментів в освітньому середовищі. На основі теоретичного аналізу та практичного досвіду розроблено практичні інтерактивні завдання з української літератури, спрямовані на розвиток образного мислення учнів. Також у роботі представлено теоретичне та емпіричне дослідження особливостей розвитку образного мислення учнів середньої школи. Проаналізовано сутність, механізми та різновиди процесу мислення, детально досліджено специфіку і функції образного мислення, його зв'язок з уявою та творчими здібностями. Зʼясовано особливості розвитку образного мислення школярів різного віку та психолого-педагогічні чинники, що впливають на підвищення його рівня в учнів. Визначено, що розвиток образного мислення, уяви та творчих здібностей школярів сприятиме формуванню в них навичок вирішення нестандартних завдань у навчанні та житті. Розроблено психокорекційну програму розвитку образного мислення в учнів середньої школи та запропоновано для використання шкільними психологами. | en_US |
| dc.publisher | Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ | en_US |
| dc.subject | формування цифрових компетентностей | en_US |
| dc.subject | урок української літератури | en_US |
| dc.subject | розвиток образного мислення школярів | en_US |
| dc.subject | освітне середовище | en_US |
| dc.subject | уява | en_US |
| dc.subject | творчі здібності | en_US |
| dc.title | ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ ШКОЛЯРІВ | en_US |