dc.contributor.author | Буряковська, Ольга Геннадіївна | |
dc.date.accessioned | 2025-01-16T09:51:18Z | |
dc.date.available | 2025-01-16T09:51:18Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/658 | |
dc.description.abstract | В даному дослідженні здійснено аналіз впливу емоційної складової на процес навчання англійській мові в онлайн-середовищі. У роботі розглядаються теоретичні аспекти емоційного впливу на когнітивні процеси, порівнюються традиційні та онлайн-методи навчання, а також проводиться емпіричне дослідження емоційного стану учнів під час навчання англійській мові онлайн. На основі результатів дослідження запропоновані практичні рекомендації для підвищення емоційної залученості учнів. Практична цінність роботи полягає у можливості застосування цих рекомендацій для покращення якості онлайн-навчання. | en_US |
dc.publisher | Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ | en_US |
dc.subject | когнітивні ресурси | en_US |
dc.subject | емоційний вплив | en_US |
dc.subject | навчання англійській | en_US |
dc.subject | онлайн-середовище | en_US |
dc.title | ЕМОЦІЙНА СКЛАДОВА ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ ОНЛАЙН | en_US |