DSpace Repository

МЕДІАГРАМОТНІСТЬ ЯК ЧИННИК ПСИХОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ УЧАСНИКІВ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Show simple item record

dc.contributor.author Рассоха, Крістіна Віталіївна
dc.date.accessioned 2025-01-16T10:15:43Z
dc.date.available 2025-01-16T10:15:43Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/660
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі досліджуються теоретичні та практричні засади поняття медіаграмотності як чинника психологічної безпеки учасників навчального процесу. Робота включає чотири розділи. У першому розділі досліджується поняття медіаграмотності та її складові, визначається роль медіаграмотності в сучасному інформаційному суспільстві та окреслюються взаємозв’язки між медіаграмотністю та психологічною безпекою в освітньому середовищі. У другому розділі проводиться вибір методів дослідження та об’єкту і групи учасників навчального процесу для дослідження, та описуються інструменти для збору та аналізу даних. У третьому розділі оцінюється рівень медіаграмотності учасників навчального процесу, аналізуються взаємозв’язки між рівнем медіаграмотності та психологічною безпекою та виявляються можливі ризики та переваги, пов’язані із рівнем медіаграмотності в навчальному середовищі. У четвертому розділі наводяться висновки про важливість розвитку медіаграмотності для психологічної безпеки в освітньому середовищі та рекомендації для підвищення медіаграмотності серед учасників навчального процесу. en_US
dc.publisher Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ en_US
dc.subject медіаграмотність en_US
dc.subject психологічна безпека en_US
dc.subject навчальний процес en_US
dc.title МЕДІАГРАМОТНІСТЬ ЯК ЧИННИК ПСИХОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ УЧАСНИКІВ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account