dc.description.abstract |
У кваліфікаційній роботі досліджуються теоретичні та практричні
засади поняття медіаграмотності як чинника психологічної безпеки учасників
навчального процесу. Робота включає чотири розділи.
У першому розділі досліджується поняття медіаграмотності та її
складові, визначається роль медіаграмотності в сучасному інформаційному
суспільстві та окреслюються взаємозв’язки між медіаграмотністю та
психологічною безпекою в освітньому середовищі.
У другому розділі проводиться вибір методів дослідження та об’єкту і
групи учасників навчального процесу для дослідження, та описуються
інструменти для збору та аналізу даних.
У третьому розділі оцінюється рівень медіаграмотності учасників
навчального процесу, аналізуються взаємозв’язки між рівнем
медіаграмотності та психологічною безпекою та виявляються можливі ризики
та переваги, пов’язані із рівнем медіаграмотності в навчальному середовищі.
У четвертому розділі наводяться висновки про важливість розвитку
медіаграмотності для психологічної безпеки в освітньому середовищі та
рекомендації для підвищення медіаграмотності серед учасників навчального
процесу. |
en_US |