DSpace Repository

ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ БІЛІНГВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ

Show simple item record

dc.contributor.author Пилипчатіна, Олена Ігорівна
dc.date.accessioned 2025-01-16T10:18:24Z
dc.date.available 2025-01-16T10:18:24Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/661
dc.description.abstract У заявленій роботі викладений зміст таких понять як “білінгвізм”, “психолінгвістика”. Розглянуто види та особливості білінгвізму, його позитивні і негативні аспекти. Проаналізовано чинники, які впливають на вивчення іноземної мови. Особлива увага приділяється дослідженню природи іншомовних здібностей та психологічних особливостей індивіда. Обґрунтована гіпотеза, згідно якої учні старших класів неефективно засвоюють навчальний матеріал через зниження показників рівня пам’яті та уваги як одних із головних факторів, що впливають на білінгвальні особливсті учнів. Зреалізоване наукове емпіричне дослідження щодо заявленої проблематики і проведено відповідний аналіз показників. Наведено результати, згідно яких розроблена психокорекційна програма для покращення уваги та пам’яті учнів старшої школи, а також запропоновано основні психолого педагогічні рекомендації для вчителів щодо викладання англійської мови en_US
dc.publisher Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ en_US
dc.subject білінгвізм en_US
dc.subject психолінгвістичні особливості en_US
dc.subject англійська мова en_US
dc.subject старша школа en_US
dc.subject психолінгвістика en_US
dc.title ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ БІЛІНГВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account