| dc.contributor.author | Філіппова, Інна Геннадіївна | |
| dc.date.accessioned | 2025-01-16T10:31:35Z | |
| dc.date.available | 2025-01-16T10:31:35Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.uri | http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/663 | |
| dc.description.abstract | У кваліфікаційній роботі з теми “Формування мотивації в учнів старшої школи до навчання англійської мови” проаналізовано теоретичні джерела щодо поняття мотивації, її видів та психологічних складових. Досліджено особливості мотиваційних чинників у старшокласників до вивчення англійської мови, рівень їхньої мотивації. Проведене комплексне теоретичне дослідження для розуміння дослідницьких тенденцій у вивченні питання мотивації оволодіння іншомовною компетенцією задля визначення подібних (і специфічних) факторів, що зумовлюють відсутність в учнів інтересу до вивчення іноземних мов. Запропоновано тренінги для підвищення рівня мотивації учнів 10-11 класів до вивчення англійської мови. | en_US |
| dc.publisher | Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ | en_US |
| dc.subject | формування мотивації | en_US |
| dc.subject | старша школа | en_US |
| dc.subject | англійська мова | en_US |
| dc.title | ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ В УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ | en_US |