dc.contributor.author |
Філіппова, Інна Геннадіївна |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-16T10:31:35Z |
|
dc.date.available |
2025-01-16T10:31:35Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/663 |
|
dc.description.abstract |
У кваліфікаційній роботі з теми “Формування мотивації в учнів
старшої школи до навчання англійської мови” проаналізовано теоретичні
джерела щодо поняття мотивації, її видів та психологічних складових.
Досліджено особливості мотиваційних чинників у старшокласників до
вивчення англійської мови, рівень їхньої мотивації. Проведене комплексне
теоретичне дослідження для розуміння дослідницьких тенденцій у вивченні
питання мотивації оволодіння іншомовною компетенцією задля визначення
подібних (і специфічних) факторів, що зумовлюють відсутність в учнів
інтересу до вивчення іноземних мов. Запропоновано тренінги для
підвищення рівня мотивації учнів 10-11 класів до вивчення англійської мови. |
en_US |
dc.publisher |
Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ |
en_US |
dc.subject |
формування мотивації |
en_US |
dc.subject |
старша школа |
en_US |
dc.subject |
англійська мова |
en_US |
dc.title |
ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ В УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ |
en_US |