dc.description.abstract |
У кваліфікаційній роботі «Психолінгвістичні чинники навчання іноземних
мов в освіті дорослих» проаналізовано ключові поняття психолінгвістики та їхній
зв’язок із вивченням мов у дорослому віці. Досліджено взаємозв’язок мислення й
мовлення, роль емоцій, волі та уяви у навчальному процесі, а також специфіку
навчання дорослих учнів. У рамках дослідження проведено анкетування й
інтерв’ювання дорослих, які активно вивчають іноземні мови, для виявлення їхніх
труднощів, мотивацій та емоційних переживань.
Результатом стало визначення психолінгвістичних факторів, що впливають
на успішність навчання, і розробка рекомендацій для вдосконалення методик
викладання з урахуванням індивідуальних потреб дорослих учнів. Це сприятиме
підвищенню мотивації, подоланню бар’єрів і покращенню навчального процесу. |
en_US |