DSpace Repository

ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ЧИННИКИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ В ОСВІТІ ДОРОСЛИХ

Show simple item record

dc.contributor.author Пиркін, Олександр Борисович
dc.date.accessioned 2025-01-16T11:06:54Z
dc.date.available 2025-01-16T11:06:54Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/664
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі «Психолінгвістичні чинники навчання іноземних мов в освіті дорослих» проаналізовано ключові поняття психолінгвістики та їхній зв’язок із вивченням мов у дорослому віці. Досліджено взаємозв’язок мислення й мовлення, роль емоцій, волі та уяви у навчальному процесі, а також специфіку навчання дорослих учнів. У рамках дослідження проведено анкетування й інтерв’ювання дорослих, які активно вивчають іноземні мови, для виявлення їхніх труднощів, мотивацій та емоційних переживань. Результатом стало визначення психолінгвістичних факторів, що впливають на успішність навчання, і розробка рекомендацій для вдосконалення методик викладання з урахуванням індивідуальних потреб дорослих учнів. Це сприятиме підвищенню мотивації, подоланню бар’єрів і покращенню навчального процесу. en_US
dc.publisher Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ en_US
dc.subject психолінгвістичні чинники en_US
dc.subject психолінгвістика en_US
dc.subject навчання іноземній мові en_US
dc.subject дорослі en_US
dc.title ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ЧИННИКИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ В ОСВІТІ ДОРОСЛИХ en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account