DSpace Repository

ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ НА СВІДОМІСТЬ ОСОБИСТОСТІ

Show simple item record

dc.contributor.author Ходарєва, Валентина Миколаївна
dc.date.accessioned 2025-01-16T11:27:39Z
dc.date.available 2025-01-16T11:27:39Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/668
dc.description.abstract Магістерська робота присвячена дослідженню психолінгвістичних особливостей рекламного повідомлення, які формують зовнішні та внутрішні фактори впливу рекламного тексту на споживача. У роботі проаналізовано методи та прийоми, що використовуються в рекламі для досягнення ефективного психологічного впливу, а також розглянуто когнітивні, особистісні та конативні особливості індивіда, які сприяють або обмежують дієвість рекламного впливу. Проаналізовано рекламу як полімодальний тип тексту, що об’єднує вербальні та невербальні компоненти. Розглянуто концепцію реклами як тексту, який інтегрує візуальні, аудіальні та мовні елементи для посилення впливу. Проаналізовано основні методи психологічного впливу, які застосовуються у рекламних текстах Акцентовано увагу на когнітивних, особистісних і конативних особливостях індивіда, що формують внутрішні фактори впливу реклами. Розроблено програму тренінгу «Соціально-психологічний тренінг як метод розвитку рекламної перцепції споживачів», спрямованого на розвиток навичок критичного сприйняття реклами та підвищення обізнаності щодо методів маніпуляції в рекламі. en_US
dc.publisher Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject рекламний текст en_US
dc.subject психолінгвістика en_US
dc.subject психолінгвістика тексту en_US
dc.subject свідомість особистості en_US
dc.title ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ НА СВІДОМІСТЬ ОСОБИСТОСТІ en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account