dc.description.abstract |
Магістерська робота присвячена дослідженню психолінгвістичних
особливостей рекламного повідомлення, які формують зовнішні та внутрішні
фактори впливу рекламного тексту на споживача. У роботі проаналізовано
методи та прийоми, що використовуються в рекламі для досягнення
ефективного психологічного впливу, а також розглянуто когнітивні,
особистісні та конативні особливості індивіда, які сприяють або обмежують
дієвість рекламного впливу. Проаналізовано рекламу як полімодальний тип
тексту, що об’єднує вербальні та невербальні компоненти. Розглянуто
концепцію реклами як тексту, який інтегрує візуальні, аудіальні та мовні
елементи для посилення впливу. Проаналізовано основні методи
психологічного впливу, які застосовуються у рекламних текстах
Акцентовано увагу на когнітивних, особистісних і конативних особливостях
індивіда, що формують внутрішні фактори впливу реклами. Розроблено
програму тренінгу «Соціально-психологічний тренінг як метод розвитку
рекламної перцепції споживачів», спрямованого на розвиток навичок
критичного сприйняття реклами та підвищення обізнаності щодо методів
маніпуляції в рекламі. |
en_US |