dc.contributor.author |
Череменко, Наталія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-16T11:30:05Z |
|
dc.date.available |
2025-01-16T11:30:05Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/669 |
|
dc.description.abstract |
Магістерська робота на тему “Психолінгвістичні чинники розвитку пам’яті
при вивченні англійської мови як другої учнями старшої школи” присвячена
дослідженню особливостей розвитку пам’яті старшокласників у процесі навчання
англійській мові. Робота має міждисциплінарний характер, поєднуючи методології
психолінгвістики, педагогіки та психології.
Дослідження включає теоретичний аналіз психолінгвістичних чинників, які
впливають на пам’ять, і розробку практичних методик, спрямованих на
оптимізацію процесів запам’ятовування та відтворення інформації. Результати
роботи можуть бути використані для удосконалення методів викладання
англійської мови та покращення когнітивних здібностей учнів.
Практична цінність полягає у впровадженні системи вправ і рекомендацій
для педагогів, що сприяють підвищенню ефективності навчального процесу. |
en_US |
dc.publisher |
Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ |
en_US |
dc.subject |
розвиток пам’яті |
en_US |
dc.subject |
психолінгвістичні чинники |
en_US |
dc.subject |
англійська мова |
en_US |
dc.subject |
старша школа |
en_US |
dc.title |
ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ПАМ’ЯТІ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ УЧНЯМИ СТАРШОЇ ШКОЛИ |
en_US |