DSpace Repository

ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ПАМ’ЯТІ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ УЧНЯМИ СТАРШОЇ ШКОЛИ

Show simple item record

dc.contributor.author Череменко, Наталія Олександрівна
dc.date.accessioned 2025-01-16T11:30:05Z
dc.date.available 2025-01-16T11:30:05Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/669
dc.description.abstract Магістерська робота на тему “Психолінгвістичні чинники розвитку пам’яті при вивченні англійської мови як другої учнями старшої школи” присвячена дослідженню особливостей розвитку пам’яті старшокласників у процесі навчання англійській мові. Робота має міждисциплінарний характер, поєднуючи методології психолінгвістики, педагогіки та психології. Дослідження включає теоретичний аналіз психолінгвістичних чинників, які впливають на пам’ять, і розробку практичних методик, спрямованих на оптимізацію процесів запам’ятовування та відтворення інформації. Результати роботи можуть бути використані для удосконалення методів викладання англійської мови та покращення когнітивних здібностей учнів. Практична цінність полягає у впровадженні системи вправ і рекомендацій для педагогів, що сприяють підвищенню ефективності навчального процесу. en_US
dc.publisher Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ en_US
dc.subject розвиток пам’яті en_US
dc.subject психолінгвістичні чинники en_US
dc.subject англійська мова en_US
dc.subject старша школа en_US
dc.title ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ПАМ’ЯТІ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ УЧНЯМИ СТАРШОЇ ШКОЛИ en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account