| dc.contributor.author | Череменко, Наталія Олександрівна | |
| dc.date.accessioned | 2025-01-16T11:30:05Z | |
| dc.date.available | 2025-01-16T11:30:05Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.uri | http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/669 | |
| dc.description.abstract | Магістерська робота на тему “Психолінгвістичні чинники розвитку пам’яті при вивченні англійської мови як другої учнями старшої школи” присвячена дослідженню особливостей розвитку пам’яті старшокласників у процесі навчання англійській мові. Робота має міждисциплінарний характер, поєднуючи методології психолінгвістики, педагогіки та психології. Дослідження включає теоретичний аналіз психолінгвістичних чинників, які впливають на пам’ять, і розробку практичних методик, спрямованих на оптимізацію процесів запам’ятовування та відтворення інформації. Результати роботи можуть бути використані для удосконалення методів викладання англійської мови та покращення когнітивних здібностей учнів. Практична цінність полягає у впровадженні системи вправ і рекомендацій для педагогів, що сприяють підвищенню ефективності навчального процесу. | en_US |
| dc.publisher | Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ | en_US |
| dc.subject | розвиток пам’яті | en_US |
| dc.subject | психолінгвістичні чинники | en_US |
| dc.subject | англійська мова | en_US |
| dc.subject | старша школа | en_US |
| dc.title | ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ПАМ’ЯТІ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ УЧНЯМИ СТАРШОЇ ШКОЛИ | en_US |