DSpace Repository

СТИЛЬ СПІЛКУВАННЯ ВЧИТЕЛЯ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ШКОЛЯРА НА УРОКАХ ІСТОРІЇ

Show simple item record

dc.contributor.author Полянська, Альона Сергіївна
dc.date.accessioned 2025-01-21T07:04:01Z
dc.date.available 2025-01-21T07:04:01Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/674
dc.description.abstract Полянська А.С. «Стиль спілкування вчителя як чинник активізації пізнавальної активності школяра на уроках історії». Спеціальність 014.03 Середня освіта (Історія). Додаткова спеціальність: 053 Психологія. Освітня програма: Середня освіта (Історія). Психологія. Робота представлена на 100 сторінках, з них основного тексту 82 сторінок. У роботі досліджено теоретичні засади стилю спілкування вчителя як чинника активізації пізнавальної діяльності учня, взагалі, та на уроках історії, зокрема. Визначено основні аспекти та механізми впливу стилю спілкування на пізнавальну діяльність учнів. Обґрунтовано вплив стилю спілкування на пізнавальну активність учнів. Окреслено шляхи підвищення пізнавальних можливостей історичного матеріалу, сформулювано рекомендації щодо вдосконалення методики викладання історії з урахуванням психологічних аспектів активізації пізнавальної діяльності. en_US
dc.publisher Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ en_US
dc.subject урок історії en_US
dc.subject стиль спілкування en_US
dc.subject пізнавальна діяльність en_US
dc.title СТИЛЬ СПІЛКУВАННЯ ВЧИТЕЛЯ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ШКОЛЯРА НА УРОКАХ ІСТОРІЇ en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account