DSpace Repository

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ КОГНІТИВНИХ ПРОЦЕСІВ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ

Show simple item record

dc.contributor.author Солоннікова, Єлизавета Віталіївна
dc.date.accessioned 2025-01-21T07:29:45Z
dc.date.available 2025-01-21T07:29:45Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/678
dc.description.abstract Дослідження зосереджене на вивченні психолого-педагогічних умов розвитку когнітивних процесів (мислення, пам'яті, уяви, уваги) учнів на уроках історії. Актуальність роботи обумовлена необхідністю адаптації освітніх методів до сучасних вимог, що враховують особливості розвитку когнітивних процесів школярів. У роботі розглянуті теоретичні аспекти когнітивного розвитку та їх роль у формуванні пізнавальних здібностей учнів. Особлива увага приділена методам викладання історії, які активізують когнітивні процеси учнів. Проведено експериментальне дослідження, яке дозволило оцінити вплив різних педагогічних підходів на розвиток цих процесів та ефективність засвоєння історичних знань. Наукова новизна роботи полягає в інтеграції психологічних і педагогічних підходів до дослідження когнітивного розвитку учнів на уроках історії. Практичне значення роботи полягає в розробці рекомендацій для вчителів, спрямованих на оптимізацію навчального процесу та покращення розвитку когнітивних здібностей учнів. en_US
dc.publisher Дніпро, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ en_US
dc.subject когнітивні процеси en_US
dc.subject школяри en_US
dc.subject уроки історії en_US
dc.title ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ КОГНІТИВНИХ ПРОЦЕСІВ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account