Abstract:
У даній роботі проаналізовано вплив соціальних мереж на самооцінку та
комунікативну поведінку підлітків. Соціальні мережі розглядаються як
середовище, що формує цифрову ідентичність, впливає на самосприйняття та
трансформує міжособистісну взаємодію. Визначено як позитивні, так і негативні
аспекти активного використання онлайн-платформ молоддю.
У процесі емпіричного дослідження виявлено зв’язок між рівнем самооцінки,
емоційними бар’єрами в комунікації та ступенем залученості підлітків у соціальні
мережі. Отримані результати засвідчили, що надмірне перебування в цифровому
середовищі може ускладнювати емоційну сферу та знижувати якість реального
спілкування.
За результатами дослідження було розроблено програму соціально психологічного тренінгу, спрямованого на підвищення самооцінки та розвиток
комунікативних навичок підлітків.