DSpace Repository

СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ФАКТОРИ ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ У СТАРШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ

Show simple item record

dc.contributor.author Таган, Вероніка
dc.date.accessioned 2025-06-10T08:56:11Z
dc.date.available 2025-06-10T08:56:11Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/702
dc.description.abstract У роботі розглянуто актуальну проблему вибору професії в старшому шкільному віці як важливого етапу особистісного розвитку. Проаналізовано соціально-психологічні чинники, що впливають на процес професійного самовизначення учнів. Висвітлено сучасні підходи до розуміння феномену професійного вибору в контексті вітчизняної та зарубіжної психології. Узагальнено уявлення про об’єктивні та суб’єктивні детермінанти цього процесу, а також розкрито роль соціального оточення, мотиваційної сфери, ціннісних орієнтацій, самооцінки та рівня сформованості професійної самосвідомості. Представлено результати теоретичного та емпіричного дослідження впливу соціально психологічних факторів на професійне самовизначення старшокласників. Визначено взаємозв’язок між професійними уподобаннями та рівнем розвитку комунікативних, когнітивних і особистісних характеристик. Розроблено програму для практичних психологів щодо сприяння усвідомленому професійному вибору в підлітковому віці. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ГІІМ ДВНЗ ДДПУ, Дніпро en_US
dc.subject Вибір en_US
dc.subject Професія en_US
dc.subject Самовизначення en_US
dc.subject Професійна самосвідомість en_US
dc.title СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ФАКТОРИ ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ У СТАРШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account