DSpace Repository

ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА ФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ У ЖІНОК

Show simple item record

dc.contributor.author Федіна, Аліса
dc.date.accessioned 2025-06-10T09:25:16Z
dc.date.available 2025-06-10T09:25:16Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/707
dc.description.abstract Бакалаврську роботу присвячено дослідженню ролі соціальних мереж у формуванні жіночої самооцінки. У роботі розглянуто поняття самооцінки, її структуру та функції, а також чинники формування, зокрема в контексті гендерної психології. Окремо охарактеризовано соціальні мережі як важливий чинник соціалізації та впливу на особистість жінки. Емпіричне дослідження виявило, що активне використання соціальних мереж може негативно впливати на жіночу самооцінку, зокрема спричиняти знижену самооцінку та ознаки інтернет-залежності. Запропоновано психокорекційну програму, спрямовану на формування критичного мислення, зниження залежності від зовнішнього схвалення та зміцнення внутрішньої впевненості. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ГІІМ ДВНЗ ДДПУ, Дніпро en_US
dc.subject Соціальні мережі en_US
dc.subject Самооцінка en_US
dc.subject Особистість жінки en_US
dc.subject Критичне мислення en_US
dc.title ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА ФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ У ЖІНОК en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account