Abstract:
У роботі досліджено особливості психологічного благополуччя студентської
молоді в умовах воєнного стану. Розглянуто теоретико-методологічні підходи до
визначення поняття психологічного благополуччя, його складові та чинники
впливу, зокрема в умовах соціального напруження та воєнного конфлікту.
Особливу увагу приділено впливу війни на психічний стан студентів, їх адаптаційні
можливості. Проведено емпіричне дослідження із застосуванням
психодіагностичних методик (Шкала психологічного благополуччя К. Ріфф, шкала
задоволеності життям Е. Дінера, методика «Самооцінка психічних станів» Г.
Айзенка), результати якого дозволили визначити рівень психологічного
благополуччя та окреслити основні напрями психологічної підтримки. Робота має
практичне значення для психологів, викладачів та фахівців соціальної сфери, які
працюють з молоддю у кризових умовах.