Abstract:
У роботі досліджено вплив ігрової залежності на емоційний інтелект
особистості в ранньому юнацькому віці. Проаналізовано теоретико-методологічні
підходи до вивчення обох феноменів, їх структурні компоненти та взаємозв'язки.
Висвітлено психологічні особливості залежної молоді. Встановлено сильні
негативні кореляції між показниками залежності та всіма компонентами
емоційного інтелекту. Це підтверджує деструктивний вплив надмірної ігрової
активності на емоційну сферу. На основі результатів сформовано практичні
рекомендації для юнаків, батьків і педагогів. Вони спрямовані на розвиток
критичного мислення, емоційної саморегуляції та створення підтримувального
середовища. Запропоновані заходи сприяють формуванню емоційної стійкості як
захисного ресурсу проти ігрової залежності.