dc.description.abstract |
У роботі представлено дослідження емоційних станів внутрішньо
переміщених підлітків та способів їх покращення засобами арт-терапії.
Проаналізовано науково-психологічні підходи щодо вивчення емоцій, почуттів та
емоційних станів як психічних явищ, а також причини виникнення та особливості
прояву негативних емоційних станів у внутрішньо переміщених школярів.
Досліджено емпіричним шляхом та проаналізовано рівні фрустрації,
тривожності та адаптованості внутрішньо переміщених школярів підліткового
віку. За допомогою коефіцієнта Пірсона між цими показниками встановлено
кореляційний зв’язок, і підтверджено, що покращення соціально-психологічної
адаптації внутрішньо переміщених школярів сприяє зниженню рівня їхньої
тривожності та фрустрації. Досліджено переваги використання арт-терапії у роботі
з підлітками та її позитивний вплив на поліпшення їхнього емоційного стану.
Розроблено арт-терапевтичну програму психоемоційної підтримки внутрішньо
переміщених школярів. |
en_US |