DSpace Repository

ПОДОЛАННЯ НЕГАТИВНИХ ЕМОЦІЙНИХ СТАНІВ У ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ АРТ-ТЕРАПІЇ

Show simple item record

dc.contributor.author Євстигнєєва, Надія
dc.date.accessioned 2025-06-11T08:16:05Z
dc.date.available 2025-06-11T08:16:05Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/719
dc.description.abstract У роботі представлено дослідження емоційних станів внутрішньо переміщених підлітків та способів їх покращення засобами арт-терапії. Проаналізовано науково-психологічні підходи щодо вивчення емоцій, почуттів та емоційних станів як психічних явищ, а також причини виникнення та особливості прояву негативних емоційних станів у внутрішньо переміщених школярів. Досліджено емпіричним шляхом та проаналізовано рівні фрустрації, тривожності та адаптованості внутрішньо переміщених школярів підліткового віку. За допомогою коефіцієнта Пірсона між цими показниками встановлено кореляційний зв’язок, і підтверджено, що покращення соціально-психологічної адаптації внутрішньо переміщених школярів сприяє зниженню рівня їхньої тривожності та фрустрації. Досліджено переваги використання арт-терапії у роботі з підлітками та її позитивний вплив на поліпшення їхнього емоційного стану. Розроблено арт-терапевтичну програму психоемоційної підтримки внутрішньо переміщених школярів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ГІІМ ДВНЗ ДДПУ, Дніпро en_US
dc.subject Арт-терапія en_US
dc.subject Внутрішньо переміщені школярі en_US
dc.subject Емоційні стани en_US
dc.subject Адаптація en_US
dc.title ПОДОЛАННЯ НЕГАТИВНИХ ЕМОЦІЙНИХ СТАНІВ У ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ АРТ-ТЕРАПІЇ en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account