Abstract:
У роботі представлено дослідження психологічних чинників розвитку
стресостійкості підлітків в умовах воєнного часу. Здійснено теоретичний аналіз
понятійного поля термінів «стрес» та «стресостійкість», а також розглянуто
причини та прояви стресових станів у підлітковому віці в умовах війни. Проведено
емпіричне дослідження стресостійкості підлітків в умовах воєнного часу,
представлено методи та процедуру дослідження, а також проаналізовано
результати проведеного дослідження. На основі проведеного емпіричного
дослідження за допомогою кореляційного аналізу підтверджено припущення, що
рівень стресостійкості підлітків пов'язаний з розвиненістю в них емоційного
інтелекту та здатності до саморегуляції. Розроблено психокорекційну програму
підвищення стресостійкості підлітків, яка спрямована на покращення їх здатності
до адаптації в умовах стресових ситуацій.