Abstract:
Магістерську роботу присвячено дослідженню психологічних особливостей
саморегуляції студентів та викладачів закладів вищої освіти. Теоретично
проаналізовано та систематизовано знання про сучасні дослідження проблеми
саморегуляції особистості в контексті освітнього процесу. Розроблено
діагностичну батарею методів та методик, що характеризують психологічні
особливості саморегуляції студентів і викладачів. Емпірично досліджено
особливості саморегуляції у студентів та викладачів і їхні відмінності. Розроблено
психологічну програму розвитку саморегуляції для покращення емоційної
стійкості та поведінкової регуляції у представників обох груп. Констатовано, що
сформовані навички саморегуляції є важливими для досягнення академічних і
професійних цілей та сприяють зниженню рівня стресу в навчальній і професійній
діяльності.