Abstract:
У заявленій роботі викладений зміст таких понять як “білінгвізм”,
“психолінгвістика”. Розглянуто види та особливості білінгвізму, його позитивні і
негативні аспекти. Проаналізовано чинники, які впливають на вивчення іноземної
мови. Особлива увага приділяється дослідженню природи іншомовних здібностей
та психологічних особливостей індивіда. Обґрунтована гіпотеза, згідно якої учні
старших класів неефективно засвоюють навчальний матеріал через зниження
показників рівня пам’яті та уваги як одних із головних факторів, що впливають на
білінгвальні особливсті учнів. Зреалізоване наукове емпіричне дослідження щодо
заявленої проблематики і проведено відповідний аналіз показників. Наведено
результати, згідно яких розроблена психокорекційна програма для покращення
уваги та пам’яті учнів старшої школи, а також запропоновано основні психолого педагогічні рекомендації для вчителів щодо викладання англійської мови