Abstract:
Дана робота висвітлює аналіз історико-правових та психологічних
аспектів ціннісних орієнтацій, особливості формування ціннісних орієнтацій
школярів на уроках історії.
В рамках даної роботи було проведено експериментальне дослідження з
метою визначення особливостей розвитку ціннісних орієнтацій школярів на
уроках історії.
В ході експериментального дослідження було виявлено частковий
зв’язок між особистісними характеристиками, світоглядом та сферою
навчання, який можна простежити на прикладі порівняння ціннісно-смислової
сфери особистості учнів, що навчаються у закладі загальної середньої освіти
та у закладі з поглибленим вивченням історії та правознавства.
За результатами дослідження було створено програму тренінгових
занять, спрямовану на розвиток та усвідомлення особистих цінностей у
підлітків.