dc.contributor.author | Габидуллина, А. Р. | |
dc.date.accessioned | 2021-11-02T11:21:22Z | |
dc.date.available | 2021-11-02T11:21:22Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.other | 811.161.1’42 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/266 | |
dc.description | У вступі відображаються актуальність теми дослідження, мета та завдання, предмет, об’єкт та матеріал, методи дослідження, наукова новизна та практична значущість, апробація роботи, зв’язок з науковими темами. Названо кількість публікацій автора. У першому розділі „Теоретичні основи дослідження навчально-педагогічного дискурсу” подано аналіз лінгвістичної та психолого-педагогічної літератури з теми дисертації, показані особливості НПД як типу інституційного дискурсу, побудована модель навчально-педагогічної комунікативної ситуації, охарактеризовані особливості мовної та дискурсивної особистості комунікантів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАУК УКРАЇНИ ІНСТИТУТ МОВОЗНАВСТВА ІМ. О.О. ПОТЕБНІ | en_US |
dc.subject | Габидуллина | en_US |
dc.subject | розвиток теорії дискурсу | en_US |
dc.title | НАВЧАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ДИСКУРС: КАТЕГОРІАЛЬНА СТРУКТУРА ТА ЖАНРОВА СВОЄРІДІСТЬ | en_US |
dc.title.alternative | 1. Навчально-педагогічний дискурс у межах загальної теорії дискурсу являє собою прекрасний модельний об’єкт для аналізу | en_US |
dc.type | Other | en_US |