DSpace Repository

НАВЧАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ДИСКУРС: КАТЕГОРІАЛЬНА СТРУКТУРА ТА ЖАНРОВА СВОЄРІДІСТЬ

Show simple item record

dc.contributor.author Габидуллина, А. Р.
dc.date.accessioned 2021-11-02T11:21:22Z
dc.date.available 2021-11-02T11:21:22Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.other 811.161.1’42
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/266
dc.description У вступі відображаються актуальність теми дослідження, мета та завдання, предмет, об’єкт та матеріал, методи дослідження, наукова новизна та практична значущість, апробація роботи, зв’язок з науковими темами. Названо кількість публікацій автора. У першому розділі „Теоретичні основи дослідження навчально-педагогічного дискурсу” подано аналіз лінгвістичної та психолого-педагогічної літератури з теми дисертації, показані особливості НПД як типу інституційного дискурсу, побудована модель навчально-педагогічної комунікативної ситуації, охарактеризовані особливості мовної та дискурсивної особистості комунікантів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАУК УКРАЇНИ ІНСТИТУТ МОВОЗНАВСТВА ІМ. О.О. ПОТЕБНІ en_US
dc.subject Габидуллина en_US
dc.subject розвиток теорії дискурсу en_US
dc.title НАВЧАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ДИСКУРС: КАТЕГОРІАЛЬНА СТРУКТУРА ТА ЖАНРОВА СВОЄРІДІСТЬ en_US
dc.title.alternative 1. Навчально-педагогічний дискурс у межах загальної теорії дискурсу являє собою прекрасний модельний об’єкт для аналізу en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account