dc.contributor.author | Кротова, І. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-11-17T09:38:11Z | |
dc.date.available | 2021-11-17T09:38:11Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/313 | |
dc.description.abstract | В роботі на значній джерельній базі комплексно досліджується складний і суперечливий процес становлення та розвитку шкільної освіти в Болгарії від вересневих подій 1944 р. до кінця 40-х років, коли освітяни країни опинилися перед вибором між глибокими національними традиціями шкільництва та уніфікованими підходами соціалістичної доби. Проаналізована теоретична й практична діяльність політичних партій, уряду, місцевих органів, громадських організацій щодо формування освітнього простору, який би відповідав завданням тогочасного суспільного розвитку. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Бахмут, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ | en_US |
dc.subject | шкільна освіта | en_US |
dc.subject | альтернативність історичної моделі | en_US |
dc.subject | демократія | en_US |
dc.subject | тоталітаризм | en_US |
dc.subject | радянський вплив | en_US |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ЗАСАД ОСВІТНЬОЇ ПОЛІТИКИ В БОЛГАРІЇ (др.пол.40-х років XX ст.) | en_US |
dc.type | Article | en_US |