dc.description.abstract |
У статті вперше проаналізовано імагологічний зміст роману Ф. Гримберг
«Примула» як принципово значущий в його художньому світі, перш за все – в
жанровій моделі. Авторка твору звернулась до зображення біографії королеви
Вікторії, однієї із найвидатніших постатей світової історії XIX століття,
відтворивши її образ у нетрадиційному для російськомовної читацької
аудиторії, вільному від стереотипів, однозначно позитивному ракурсі. Такому
переосмисленню сприяв масштабний образ її країни, який, як і образ головної
героїні, має статус центрального y творi. Образ країни конструюється як тріада
«космо-психо-логос» в парадигмі «свій» - «чужий», де опозиційна роль
«чужого» належить Росії. Роман не можна повною мірою назвати ні
історичним, ані біографічним, це свого роду текст-гібрид, він синтезує окремі
риси обох жанрів, його форма і зміст значно ширші, вони мають чітко
виражену документально-нарисову імагологічну основу. |
en_US |