| dc.contributor.author | Несторук, Н. А. | |
| dc.date.accessioned | 2022-01-25T09:43:17Z | |
| dc.date.available | 2022-01-25T09:43:17Z | |
| dc.date.issued | 2021 | |
| dc.identifier.uri | http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/393 | |
| dc.description.abstract | В роботі з’ясовано, що основною проблемою сучасної системи підготовки майбутнього науково-педагогічного працівника виступає розрив між самою системою підготовки викладача вищої школи, яка воліє корегування та доопрацювання й вимогами, що ставляться до нього в реаліях сьогодення. Отже, виникає необхідність у аналізі дослідження того, яким бачать його здобувачі освіти й наукова спільнота різних країн, та виявлення шляхів запозичення кращого досвіду підготовки педагогічних кадрів з урахуванням реалій, що змінюються. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.publisher | Покровськ: ДВНЗ «ДонНТУ», Новітні технології в освіті, науці та виробництві: збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-технічної інтернет-конференції, 29-30 квітня 2021 р | en_US |
| dc.subject | науково-педагогічні працівники | en_US |
| dc.subject | здобувачі вищої освіти | en_US |
| dc.subject | вимоги | en_US |
| dc.subject | навички | en_US |
| dc.subject | функції викладача вищої школи | en_US |
| dc.subject | фахова компетентність | en_US |
| dc.title | ВИКЛАДАЧ ВИШУ ОЧИМА ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ТА НАУКОВОЇ СПІЛЬНОТИ РІЗНИХ КРАЇН | en_US |
| dc.type | Article | en_US |