dc.contributor.author |
Несторук, Н. А. |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-25T09:43:17Z |
|
dc.date.available |
2022-01-25T09:43:17Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/393 |
|
dc.description.abstract |
В роботі з’ясовано, що основною проблемою сучасної системи підготовки
майбутнього науково-педагогічного працівника виступає розрив між самою системою
підготовки викладача вищої школи, яка воліє корегування та доопрацювання й вимогами, що ставляться до нього в реаліях сьогодення. Отже, виникає необхідність у аналізі дослідження того, яким бачать його здобувачі освіти й наукова спільнота різних країн, та виявлення шляхів запозичення кращого досвіду підготовки педагогічних кадрів з урахуванням реалій, що змінюються. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Покровськ: ДВНЗ «ДонНТУ», Новітні технології в освіті, науці та виробництві: збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-технічної інтернет-конференції, 29-30 квітня 2021 р |
en_US |
dc.subject |
науково-педагогічні працівники |
en_US |
dc.subject |
здобувачі вищої освіти |
en_US |
dc.subject |
вимоги |
en_US |
dc.subject |
навички |
en_US |
dc.subject |
функції викладача вищої школи |
en_US |
dc.subject |
фахова компетентність |
en_US |
dc.title |
ВИКЛАДАЧ ВИШУ ОЧИМА ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ТА НАУКОВОЇ СПІЛЬНОТИ РІЗНИХ КРАЇН |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |