DSpace Repository

Актуальні аспекти комунікативних стратегій

Show simple item record

dc.contributor.author Несторук, Н. А.
dc.contributor.author Шарко, А. А.
dc.date.accessioned 2022-01-25T10:43:17Z
dc.date.available 2022-01-25T10:43:17Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/399
dc.description.abstract У рамках роботи визначено, що педагогічна професія відрізняється постійною людською взаємодією, отже, навичками такту повинен володіти кожен вчитель. Такт проявляється в поведінці людини, її звичках, світогляді, мисленні, мові і навіть у зовнішньому вигляді. Компетентний, тактовний педагог повинен направляти, формува- ти, організовувати і підтримувати умови навчання і виховання. При цьому зберігаючи доброзичливий емоційний клімат в будь-якій ситуації. Педагогічний такт є показником майстерності педагога і відображає рівень його педагогічної культури в цілому, тому дана моральна категорія так хвилює сучасне суспільство. З’ясовано, що педагогічний так завжди йде поряд із педагогічною етикою. Без знання теорії моралі сьогодні не може бути повноцінною професійна підготовка майбутнього фахівця-педагога. Оскільки моральні вимоги претендують на абсолютність, незалежну обов’язковість, то однією з можливих позитивних вимог є вимога бути справедливим.Обґрунтовано, що відсутність об’єктивності, повної справедливості у ставленні до учнів підірве моральний авторитет учителя і буде перешкоджати успіху навчання і виховання. Проте слід зауважити, що не завжди педагог у своїй діяльності чинить справедливо, почасти тому, що й сам зазнає несправедливого ставлення до себе. Хоча це не може його виправдати. Він зобов’язаний бути розсудливим, поміркованим у своїх діях, виявляти моральну стійкість, навіть мужність щодо різних форм соціальної і індивідуальної несправедливості й вміти вибирати справедливі засоби у вихованні молоді. Справедлива поведінка учителя характеризує його моральну самосвідомість, утверджує його гідність і честь. Таким чином, можна зробити висновок про те, що педагогічний такт проявляється у врівноваженості пове- дінки вчителя, характеризується наявністю довіри до учня, до його дій і точці зору та представляється як міра, доцільно регулююча вплив педагога на вихованця, а також вміння встановлювати необхідний стиль спілкування; зростає значення і професійної етики в регулюванні різних видів трудової діяльності, що пов’язане з процесами демократизації суспільства, а також із прагненням постійно удосконалювати професійні норми стосовно до змінних соціально-економічних відносин. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», Вип 38, том 2, Актуальнi питання гуманiтарних наук. en_US
dc.subject педагогічний такт en_US
dc.subject педагогічна етика en_US
dc.subject мораль вчителя en_US
dc.subject стиль спілкування en_US
dc.subject здобувачі освіти en_US
dc.title Актуальні аспекти комунікативних стратегій en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account