DSpace Repository

Аспекти реалій сьогодення: психолого-педагогічні вимоги до науково-педагогічних працівників ВНЗ

Show simple item record

dc.contributor.author Несторук, Н. А.
dc.date.accessioned 2022-01-25T11:12:16Z
dc.date.available 2022-01-25T11:12:16Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/401
dc.description.abstract Студіювання освітнього процесу закладів вищої освіти виявило, що саме заклади вищої освіти формують інтелектуальний, культурний, творчий потенціал суспільства і несуть відповідальність за підготовку майбутнього викладача високого рівня. Також з’ясовано, що сучасній вищій школі необхідні такі викладачі, які не тільки володіють необхідними для успішної педагогічної діяльності компетенціями, а й здатні оновлювати, удосконалювати, розвивати свою педагогічну діяльність, більш якісно навчати студентську молодь, застосовуючи сучасні технології навчання. Ситуація, що склалася сьогодні у сфері освіти, вимагає проектування нової структури спеціальної психолого-пе дагогічної підготовки як майбутніх викладачів вишів, так і діючих. Окреслено коло питань і доведено існування суперечностей між рівнем сформованості психолого-педагогічної компетентності викла дачів і сучасними вимогами щодо викладання у вищій школі. Тому виникає необхідність у аналізі психо лого-педагогічних вимог до науково-педагогічних працівників вищої школи та обґрунтування струк тури спеціальної психолого-педагогічної підготовки як майбутніх викладачів вишів, так і діючих, що адаптуватиме суб’єктів вищої освіти до професійно-педагогічної діяльності в реаліях сьогодення. Автором обґрунтовано структуру психолого-педагогічної підготовки науково-педагогічних праців ників на основі аналізу загальноприйнятих вимог до педагогічних працівників і реалій сьогодення сто совно студентської молоді, що з кожним роком стає все більш різноманітною за багатьма аспектами: від мови, культури та віросповідання до способу життя тощо. Не може не звернути увагу на себе і той факт, що для здобувачів вищої освіти змінилася траєкторія ціннісних орієнтацій науково-педа гогічних працівників. Професіоналізм поступився місцем таким особистісним якостям педагога, як справедливість, чесність, доброта, чуйність, порядність, розуміння, сучасність, почуття гумору, простота у спілкуванні, уміння захопити, тактовність, товариськість, об’єктивність, дбайливість і довіра, совісність, емпатія. З’ясовано й доведено, що педагогічну компетентність викладача вищої школи сьогодення становить фундаментальна професійна педагогічна підготовка в тісному зв’язку із професійно спрямованою психолого-педагогічної підготовкою, що адаптуватиме суб’єктів вищої освіти до професійно-педагогічної діяльності в реаліях сьогодення en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Запоріжжя : КПУ, Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. en_US
dc.subject науково-педагогічні працівники en_US
dc.subject викладачі вищої школи en_US
dc.subject психолого-педагогічні вимоги en_US
dc.subject здобувачі вищої освіти en_US
dc.subject компетенції en_US
dc.subject компетентність en_US
dc.title Аспекти реалій сьогодення: психолого-педагогічні вимоги до науково-педагогічних працівників ВНЗ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account