DSpace Repository

Розбудова індивідуальної освітньої траєкторії в надзвичайних умовах

Show simple item record

dc.contributor.author Несторук, Н. А.
dc.contributor.author Ковальська, Н. В.
dc.date.accessioned 2022-11-30T09:56:43Z
dc.date.available 2022-11-30T09:56:43Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.issn 1992-5786
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/465
dc.description.abstract Студіювання освітнього процесу закладів вищої освіти виявило необхідність пошуку нових шляхів налагодження освітнього процесу з проходження педпрактики здобувачів вищої освіти в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку в надзвичайних умовах воєнного стану. Наголошується на тому, що натепер актуальна розбудова індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти в екстремальних умовах. З цією метою кафедра педагогіки та методики викладання розробила навчально-методичне забезпечення педагогічної практики в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку та проінформувала здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 3 курсу за допомогою дистанційних технологій про виконання альтернативних завдань, зміст яких полягав у наступному: скласти звіт про проходження альтернативної літньої педагогічної практики, презентувавши методичну розробку виховного заходу загону, емпіричне дослідження за особистою темою та спроектувати методичну розробку ігротеки загону (5-6 ігор на знайомство, згуртування колективу), вказавши мету, вікову категорію, умови проведення, обладнання й інвентар, ролі, час гри, правила та умови. Було з’ясовано, щоб провести емпіричне дослідження і досягти поставленої мети для дослідження серед існуючих соціальних медіа здобувачі вищої освіти обирали онлайн-ан- кетування Google Форми та телеграм. Виявлено, що в роботах здобувачів було проанкетовано від 30 до 75 респондентів, де-хто з них побажали залишитися «інкогніто» в питанні про табір, де вони працювали. Презентовано на прикладах де-кількох робіт здобувачів Горлівського інституту іноземних мов Державного вищого навчального закладу «Донбаський державний педагогічний університет» нові проєкти - фотоквест «Очима молоді», що мандрував спочатку Україною, потім Грузією, подорож якого продовжується, не зупиняється; нові методики, які сприяють процесу формування свідомого ставлення молоді до нагальних проблем сьогодення. Здійснивши аналіз звітів здобувачів вищої освіти, опрацювавши текст анкет, результати анкетування, статистичних даних у відсотках за кожним запитанням (з використанням різноманітних видів діаграм), оцінку отриманих результатів, висновків та рекомендацій для покращення організації виховної роботи в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, можна зробити висновок про позитивне враження від виконаних індивідуальних емпіричних дослідницьких завдань, що сприяли бажанню надалі пов’язати свою майбутню професійну діяльність з педагогічною. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика», Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. en_US
dc.subject педпрактика en_US
dc.subject здобувані вищої освіти en_US
dc.subject дитячи заклади оздоровлення та відпочинку en_US
dc.subject емпіричні дослідження en_US
dc.subject респонденти en_US
dc.title Розбудова індивідуальної освітньої траєкторії в надзвичайних умовах en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account