dc.contributor.author |
Кравцова, Наталя Борисівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-08-28T07:23:54Z |
|
dc.date.available |
2023-08-28T07:23:54Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/499 |
|
dc.description.abstract |
Магістерська робота присвячена вивченню актуального питання активізації особистісних резервів для попередження емоційного вигорання педагогів дошкільної освіти. У роботі було проаналізовано взаємозв’язок професійної діяльності педагогів та емоційного вигорання. Визначено сутність поняття емоційного вигорання. Підібрано методики для дослідження рівня емоційного вигорання та особистісної ресурсності. Розглянуто діагностичні критерії й методи профілактики синдрому. Проаналізовано дослідження з проблеми залучення особистісних ресурсів до подолання стресових ситуацій, а також методів їхньої активізації. Розроблено та впроваджено корекційну тренінгову програму, спрямовану на активізацію особистісних резервів для попередження емоційного вигорання педагогів дошкільної освіти. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Бахмут, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ |
en_US |
dc.subject |
попередження емоційного вигорання педагогів |
en_US |
dc.subject |
дошкільна освіта |
en_US |
dc.subject |
емоційне виснаження |
en_US |
dc.subject |
симптоми емоційного виснаження |
en_US |
dc.subject |
профілактика вигорання |
en_US |
dc.subject |
осбостісні ресурси |
en_US |
dc.subject |
ресурсність |
en_US |
dc.subject |
тренінг |
en_US |
dc.title |
АКТИВІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНИХ РЕЗЕРВІВ ДЛЯ ПОПЕРЕДЖЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |