DSpace Repository

АКТИВІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНИХ РЕЗЕРВІВ ДЛЯ ПОПЕРЕДЖЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Show simple item record

dc.contributor.author Кравцова, Наталя Борисівна
dc.date.accessioned 2023-08-28T07:23:54Z
dc.date.available 2023-08-28T07:23:54Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/499
dc.description.abstract Магістерська робота присвячена вивченню актуального питання активізації особистісних резервів для попередження емоційного вигорання педагогів дошкільної освіти. У роботі було проаналізовано взаємозв’язок професійної діяльності педагогів та емоційного вигорання. Визначено сутність поняття емоційного вигорання. Підібрано методики для дослідження рівня емоційного вигорання та особистісної ресурсності. Розглянуто діагностичні критерії й методи профілактики синдрому. Проаналізовано дослідження з проблеми залучення особистісних ресурсів до подолання стресових ситуацій, а також методів їхньої активізації. Розроблено та впроваджено корекційну тренінгову програму, спрямовану на активізацію особистісних резервів для попередження емоційного вигорання педагогів дошкільної освіти. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Бахмут, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ en_US
dc.subject попередження емоційного вигорання педагогів en_US
dc.subject дошкільна освіта en_US
dc.subject емоційне виснаження en_US
dc.subject симптоми емоційного виснаження en_US
dc.subject профілактика вигорання en_US
dc.subject осбостісні ресурси en_US
dc.subject ресурсність en_US
dc.subject тренінг en_US
dc.title АКТИВІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНИХ РЕЗЕРВІВ ДЛЯ ПОПЕРЕДЖЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account