| dc.contributor.author | Кравцова, Наталя Борисівна | |
| dc.date.accessioned | 2023-08-28T07:23:54Z | |
| dc.date.available | 2023-08-28T07:23:54Z | |
| dc.date.issued | 2021 | |
| dc.identifier.uri | http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/499 | |
| dc.description.abstract | Магістерська робота присвячена вивченню актуального питання активізації особистісних резервів для попередження емоційного вигорання педагогів дошкільної освіти. У роботі було проаналізовано взаємозв’язок професійної діяльності педагогів та емоційного вигорання. Визначено сутність поняття емоційного вигорання. Підібрано методики для дослідження рівня емоційного вигорання та особистісної ресурсності. Розглянуто діагностичні критерії й методи профілактики синдрому. Проаналізовано дослідження з проблеми залучення особистісних ресурсів до подолання стресових ситуацій, а також методів їхньої активізації. Розроблено та впроваджено корекційну тренінгову програму, спрямовану на активізацію особистісних резервів для попередження емоційного вигорання педагогів дошкільної освіти. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.publisher | Бахмут, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ | en_US |
| dc.subject | попередження емоційного вигорання педагогів | en_US |
| dc.subject | дошкільна освіта | en_US |
| dc.subject | емоційне виснаження | en_US |
| dc.subject | симптоми емоційного виснаження | en_US |
| dc.subject | профілактика вигорання | en_US |
| dc.subject | осбостісні ресурси | en_US |
| dc.subject | ресурсність | en_US |
| dc.subject | тренінг | en_US |
| dc.title | АКТИВІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНИХ РЕЗЕРВІВ ДЛЯ ПОПЕРЕДЖЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | en_US |
| dc.type | Other | en_US |