DSpace Repository

ТРИВОЖНІСТЬ ЯК ПРОЯВ СУПЕРЕЧЛИВОСТЕЙ В Я-КОНЦЕПЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ПСИХОЛОГА

Show simple item record

dc.contributor.author Власов, Назар Петрович
dc.date.accessioned 2023-08-28T08:01:26Z
dc.date.available 2023-08-28T08:01:26Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ds.forlan.org.ua:80/handle/123456789/500
dc.description.abstract Мета дослідження полягає у теоретичному визначенні та емпіричному досліджені наявності взаємозв’язку тривожності як стану або риси особистості із успішністью формування Я-концепції студентів-психологів. Об’єкт дослідження: феномен тривожності в юнацькому віці. Предмет дослідження: вплив тривожності на прояв суперечливостей в Я - концепції студента психолога. Гіпотеза: у здобувачів освіти, які мають високий рівень ситуативної та особистісної тривожності будуть простежуватися низькі показники навчальної діяльності. Завдання дослідження: • провести теоретичний аналіз літератури, пов’язаної з дослідженням тривожності у вітчизняній та зарубіжній науці; • проаналізувати причини та рівні тривожності; • емпіричним шляхом дослідити рівні тривожності студентів та охарактеризувати прояви суперечностей у студентів психологів та їх взаємозв’язок 6 з навчальною діяльність студентів, та рекомендації щодо зниження високого рівня тривожності. • розробити практичні рекомендації для нівелювання негативних проявів тривожності на прояви суперечностей у студентів психологічних спеціальностей. Емпіричне дослідження проводилося на базі Горлівського інституту іноземних мов у м. Бахмут, у досліджені приймали участь студенти психологи. Для вирішення поставлених завдань були використані наступні методики: 1) Методика «Самооцінка емоційних станів», розроблена американськими психологами А. Уессманом і Д. Ріксом 2) Методика «Самооцінка тривожності, фрустрованості, агресивності і ригідності», розроблена О. Єлісєєвим 3) Шкала оцінки рівня реактивної та особистісної тривожності (Ч. Спілбергера, Ю. Л. Ханіна) 4) Тест-опитувальник мотивації досягнення А. Мехрабіана Новизною даної роботи є те, що у роботі досліджуються рівень тривожності студентів психологічного профілю та її вплив на прояв суперечливостей в Я - концепції майбутнього психолога. Також, за висновками даної роботи, було складено корекційну програму, направлену на зниження рівня тривожності. Практична значимість одержаних результатів: полягає у тому, що під час дослідження було виявлено рівні тривожності у студентів психологічної спрямованості та виявлено їх вплив на прояв суперечливостей в Я-концепції майбутнього спеціаліста. Розроблено комплексну програму, мета якої - виявлення рівнів тривожності та корекційну програму, направлену на зниження рівнів тривожності. Результати даного дослідження будуть використані робітниками психологічної служби у закладі де навчаються студенти. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Бахмут, ГІІМ ДВНЗ ДДПУ en_US
dc.subject тривожність у сучасних студентів en_US
dc.subject вивчення природи тривожності en_US
dc.subject психологічна природа самооцінки en_US
dc.title ТРИВОЖНІСТЬ ЯК ПРОЯВ СУПЕРЕЧЛИВОСТЕЙ В Я-КОНЦЕПЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ПСИХОЛОГА en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account